אווירה חמה באימון הפתיחה של כפ"ס, תורג'מן: "מכוונים ל-6-8"

שחקני הפועל כפר סבא | הפועל כפ"ס, רשמי

כ-30 אוהדים הדליקו רימוני עשן באימון הירוקים. המאמן מכוון גבוה: "הכל תלוי בשחקנים שנביא". טראורה לא הגיע, שחקני הרכש כן

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר מנוחה קצרה, הפועל כפר סבא פתחה הערב (שלישי) את אימוניה לעונת המשחקים 2020/21 בנוכחות של כ-30 אוהדים, אשר הדליקו רימוני עשן ויצרו אווירה חמה.

באימון נכחו שחקני הרכש ג'ורג' פוצ'יבה, עומר ברמי ומאור ג'רסי, כאשר כפי שפרסמנו בובקר טראורה הסנגלי מסרב בשלב זה לחזור לארץ.

"לצד העובדה שהקבוצה נשארה בליגה, יש ציפייה לשאוף לעונה טובה יותר. אנחנו צריכים לחשוב גבוה כבר מהרגע הראשון. אני בטוח שתהיה פה קבוצה טובה ואני מברך את מי שנשאר ומי שהגיע", אמר נציג הבעלים עידן שום לשחקנים לפני תחילת העונה.

עומר פדידה | הפועל כפ"ס, רשמי

"בהחלט פגרה קצרה. בדרך כלל אנחנו רגילים למנוחה גדולה יותר לשחקנים, גם מנטלית, אבל אנחנו אוהבים את המקצוע והמשחק ושמחים לחזור" אמר המאמן עמיר תורג'מן. "חסרים לנו כמה שחקנים ואני מקווה שלאט לאט הסגל יתמלא. אנחנו נהיה קבוצה טובה ואני מקווה שנתחיל את העונה כמו שסיימנו את הקודמת".

המטרות: "עדיין טיפה מוקדם להגיד. זה לא יהיה אחראי. חשוב לראות את כל הסגל ואז להחליט. כמובן שאנחנו מכוונים גבוה ורוצים לכוון גבוה. מקומות 6-8 יספקו אותנו ואנחנו רוצים להגיע למקומות האלה. הדרך ארוכה והכל תלוי בסגל ובשחקנים שאנחנו נביא. אם נצליח להביא את השחקנים שאנחנו רוצים, זו תהיה מטרה טובה וראויה. אני תמיד שואף גבוה וגם אנחנו בתוך תוכנו מדברים על זה".

הישארותם של העוגנים המרכזיים: "זו חשיבות גדולה כי יש בסיס מצוין של 8-10 שחקנים שנשארו. חובת ההוכחה עליהם והבעלים התאמץ ונתן הכל למען השחקנים ושדרוג שכרם. שחקנים מרוצים אלו שחקנים שבאים ונותנים".

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | ספורט1

גם הבלם טל מכלוף, שהאריך חוזהו רק אתמול בשנתיים נוספות, דיבר באימון הפתיחה: "כיף לראות את החבר'ה שוב, במיוחד שרובם נשארו. התגעגענו ואנחנו מקווים שגם הקהל יחזור. אנחנו רוצים לחזור לשחק".

המטרות: "אני מאמין בלהיות צנוע ואני לא רוצה לצאת בהצהרות. עוד לא בנינו את כל הסגל ואנחנו לא יודעים עוד מי יהיה פה"

על עצמו: "עבדתי קשה אבל אני חושב שגם כל המסביב וההרגשה הכוללת שהגעתי לפה תרמו לי. רציתי להישאר ולהמשיך בקו הזה ולהתקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי