לאחר שהושאל: הפועל ת"א דורשת מג'ראפי שיחתום על מסמך ויתור

אחרי הסיכום בחדרה, השוער אמר: "נשב עם הפועל ונראה מה עושים". לאחר הפניה לעידו לוי, הבלם עמיד מחאג'נה יגיע לאימון ועשוי לחתום. במועדון ממתינים לשחרור של שטקוס מהפועל ב"ש, אחד השחקנים ביקר את ההנהלה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שיואב ג'ראפי חתם אמש (שלישי) בהפועל חדרה, בהפועל תל אביב הבהירו לסוכנו של השחקן, דודו דהאן, כי הם מעוניינים להתיר את חוזהו במועדון, ולא להעבירו בהשאלה. ג'ראפי, שעל מועמדותו ועל הסיכום שלו בהפועל חדרה פורסם בספורט1, נפגש אתמול בשעות הלילה בליווי סוכנו עם אנשי חדרה בכפר המכביה. השוער עשה את דרכו בשעות הערב למלון, אחרי שהחליט לא להגיע לאימוני הקבוצה בעקבות מכתב המורה לו על ביטול החוזה עימו. הוא סיכם לעונה אחת וקיצץ משמעותית ביחס לחוזה הנוכחי שלו, שאמור לעמוד העונה על 700 אלף שקל.

ג'ראפי אמר הלילה: "סיכמתי בהפועל חדרה. כעת נשב עם הפועל תל אביב ונראה מה עושים". שחקן בקבוצה אמר הלילה: "לא ייאמן שהם הצליחו לגרום לשני השוערים וגם למוטי ברשצקי לעזוב תוך שבוע. זה רק מראה מה היחס כאן לשחקנים. מאור בוזגלו לא יוותר להם על שקל".

כעת, ג'ראפי עשוי לתבוע מהפועל תל אביב את ההפרש ואת חוזהו לשנתיים הבאות ודורש לעזוב בהשאלה, כפי שסוכם, אך בהפועל דורשים שיחתום על מסמך ויתור. היום (רביעי) יתקיימו שיחות במטרה להתיר את חוזהו, כשדהאן דורש לקבל פיצוי משמעותי מהפועל בתמורה.

הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב. אחד מהם ביקר את ההנהלה | אריאל שלום

יש לציין כי מאור בוזגלו לא מתכוון בשלב זה לוותר על החוזה שלו בקבוצה. מוטי ברשצקי, שאישר כי הוא עוזב את המועדון, מחזיק במספר הצעות, בניהן ממכבי נתניה בה שיחק בעבר.

במקביל למגעים הנמשכים עם הבלם עידו לוי, הפועל תל אביב מחפשת בלם נוסף ופתחה הלילה במגעים עם שחקנה של מ.ס כפר קאסם, עמיד מחאג'נה, ששיחק בעבר בהפועל עכו והפועל רעננה בליגת העל. במועדון עקבו תקופה מסוימת אחרי הבלם, שכבר יצא עם הפועל חדרה למחנה אימונים בקיץ ולא חתם בסופו של דבר. השחקן עשוי להגיע כבר לאימון הקרוב של הקבוצה, לשוחח עם המאמן ניר קלינגר וייתכן שיחתום.

ארנסטס שטקוס. במועדון ממתינים לו | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי