ויתר על הנבחרת? הסעיף המפתיע בחוזה החדש של אבוקסיס

המאמן שחתם לעונה נוספת בבאר שבע, ויתר על סעיף היציאה לאחר הפארסה עם רוטנשטיינר: "יוסי נשאר בבאר שבע עד סוף העונה". הושגו הבנות מול ניקוסיה, מחכים להחלטה של בן שהר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי שחתם על קיצוץ בחוזהו לעונה הבאה, כ-30 אחוז בהשוואה להסכם הקודם, אתמול פרסמנו כי הפועל באר שבע ויוסי אבוקסיס סיכמו כי למאמן לא יהיה סעיף יציאה לנבחרת ישראל או לכל מועדון אחר במהלך עונת המשחקים הקרובה. 

קצת מאחורי הקלעים: ההחלטה נובעת מכך שאחרי הפארסה עם ווילי רוטנשטיינר, במועדון רוצים להבטיח שאבוקסיס יישאר מרוכז במשימות העומדות בפניו בבאר שבע. הדבר מגיע לאור ההערכה של גורמים בכדורגל הישראלי לפיה ווילי רוטנשטיינר יעזוב את הנבחרת לאחר הקמפיין, כלומר בחודש דצמבר, תוך שהוא מפוצה במשכורות עבור חצי השנה הבאה. מקורב למאמן אמר אתמול בתגובה לפרסום: "יוסי נשאר בבאר שבע עד סוף העונה. נבחרת? שיבנו על מישהו אחר".

אבוקסיס הביא העונה את באר שבע למקום שאיש לא חלם עליו אחרי העזיבה של אלונה ברקת: זכיה בגביע המדינה, הראשון של המועדון מאז 1997 . המאמן רשם זכייה שניה בגביע בתוך שנתיים, אחרי שעשה זאת עם בני יהודה ובכך היה נראה שיסלול את דרכו לנבחרת.

יוסי אבוקסיס חוגג עם הגביע | דני מרון

אחרי הסיכום העקרוני אליו הגיע מרואן קבהא, במועדון צפויים לזמנו בימים הקרובים כדי לחתום על החוזה. השחקן יקצץ כ-40 אחוז משכרו. גם קייס גאנם בדרך לחתימה.

בנושא אחר, בן שהר סיכם עקרונית לשנתיים באפואל ניקוסיה. לחצו לכל הפרטים

בן שהר חוגג. ימשיך בדרום? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי