גם אם לא ישוב: ב"ש תשלם לשהר מיליון ש"ח. גולדברג קרוב לחתימה

בן שהר | דני מרון

החלוץ ימריא רק בשלישי כדי לחתום באפואל ניקוסיה, אך הגיע להסדר עם המועדון לגבי פריסת המענק שלו. המגן, שכבר קיבל הודעת שחרור, הגיע להבנות עם המועדון לגבי רוב סעיפי החוזה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נערכת לעידן שאחרי עזיבת בן שהר. החלוץ ימריא רק ביום שלישי כדי לעבור בדיקות רפואיות באפואל ניקוסיה, שאחריהן יחתום על חוזה בקבוצה הקפריסאית על פי המתווה עליו פורסם כאן שלשום (רביעי): השאלה לשנתיים במקום לעונה אחת, כשאפואל תשלם את שכרו ובאר שבע לא תשתתף בו. הצדדים סיכמו כי שהר יחזור לעונה שלישית ואחרונה בחוזה שלו לישראל ויקבל מענק שהובטח לו מבעוד מועד על פי ההסכם. על מנת שלא להקשות על תקציב המועדון, באר שבע ושהר סיכמו כי המענק, מיליון שקל, יתפרס על פני תקופה ארוכה. כזכור, החלוץ ירוויח כ-300 אלף יורו לעונה וחלוץ זר יוחתם במקומו.

אחרי שהגיעו לסיכום עקרוני עם דודי טויטו, בבאר שבע ממשיכים לסגור את הפאזל. אתמול הגיעה הקבוצה להבנות עם המגן שון גולדברג, שכבר קיבל הודעה על שחרורו מהקבוצה וכעת צפוי לחתום על חוזה לעונה הבאה. כזכור, לפני מספר ימים פנה גולדברג להנהלה והסכים לקצץ בשכרו כדי להישאר, לאחר שזו כבר חיפשה פתרון אחר לעזיבת אורן ביטון. המגן צפוי להרוויח 100 אלף דולר וההודעה, כך נראה, תצא בקרוב.

גם מרואן קבהא סיכם עקרונית בקבוצה תמורת קיצוץ של קרוב ל-40 אחוז, אך הוא צפוי לקבל חוזה פיקס שלא פוגע במענקים שלו. קייס גאנם נמצא גם הוא במו"מ מתקדם.

שון גולדברג
שון גולדברג | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי