אבוקסיס וברדה מתחילים לעבוד: טויטו חתם, ג'אן הוזכר כמועמד

דודי טויטו | הפועל באר שבע, רשמי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, המגן ישחק בעונה הקרובה בקבוצת נעוריו: "השאיפה שלי הייתה לחזור ולשחק עבור האוהדים הנפלאים בעיר שאני כל כך אוהב". פרט לסלליך, האדומים שוקלים גם את מועמדותו של חלוץ בני יהודה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע מתחילה לעבוד על רכש: המאמן יוסי אבוקסיס רוצה לצרף באופן מיידי שחקן כנף, כשמלבד שמו של סינטיהו סלליך (ראה ידיעה נפרדת), במועדון שוקלים לפנות גם לדור ג'אן, חלוץ בני יהודה שמוערך מאוד אצל המאמן. האחרון, שסיים את הליגה עם שלושער מול רעננה, כבש עשרה שערים בעונה החולפת. גם שמו של דין דוד מאשדוד עלה, אך לא ברור באיזה מתכונת אשדוד תשחררו. המגן השמאלי, שעל הסיכום עמו פורסם לראשונה בספורט1, דודי טויטו עבר אתמול בדיקות רפואיות וחתם לעונה אחת.

טויטו אמר לאחר החתימה: "אני נרגש ושמח לחזור לקבוצה בה גדלתי. בשנים האחרונות לא הייתי חלק מהמועדון, אך הוא תמיד היה חלק ממני. השאיפה שלי הייתה לחזור ולשחק עבור האוהדים הנפלאים בעיר שאני כל כך אוהב ואני שמח שההזדמנות הזו הגיעה. כולי תקווה שבקרוב מאוד אוכל לשחק בטרנר ולחוות מחדש את אהבת הקהל".

דודי טויטו, אסי רחמים, אסף וקנין | הפועל באר שבע, רשמי

המאמן יוסי אבוקסיס יגיע לשיחה בנוגע לקיצוץ, כשנראה כי בכוונת המועדון לקצץ לו 30 אחוז מהחוזה. אבוקסיס קיווה עד אתמול להיות מאמן הנבחרת, אולם בסופו של דבר הוחלט למנות את וילי רוטנשטיינר, האיש שהיה אמור לראיין אותו. "אמרו שאלונה תפרה לו את התפקיד, אבל עובדה שאף אחד מחברי ההנהלה לא עצר. כולם רצו את ווילי, פה אחד", אמרו בבאר שבע. המנכ"ל אסי רחמים אמר אתמול: "ליוסי יש חוזה לעונה הבאה, אנחנו שמחים מאוד שהוא נשאר איתנו". אבוקסיס החל לערוך את ההכנות בצוותא עם אליניב ברדה, המנהל המקצועי.

במועדון שוקלים מועמדות של מספר שחקנים זרים וממתינים לבן שהר. החלוץ אמור להחליט עד יום שלישי האם לעבור לאפואל ניקוסיה. תנאיו ידועים למועדון הקפריסאי, שממתין להחלטה סופית. בתקשורת הקפריסאית אופטימיים ומעריכים שיגיע.

בן שהר
בן שהר | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי