שון גולדברג סיכם. בכר עשוי לקחת את המועדון לבוררות

כפי שפורסם בספורט1, המגן שכבר התבשר כי הוא משוחרר, יחתום על חוזה חדש. אורן ביטון מכוון לחו"ל, גם בית"ר מתעניינת. עדיין אין הסכמות בין מאמן מכבי חיפה לקבוצתו לשעבר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

מגן הפועל באר שבע, שון גולדברג, סיכם לעונה אחת ואופציה לעונה נוספת בקבוצה. הסיכום נסגר באמצעות סוכנו גלעד קצב. כזכור, לאחרונה התבשר המגן כי הוא משוחרר מהמועדון ורשאי לחפש קבוצה אחרת, אולם בימים האחרונים חל שינוי. 

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, במועדון הוחלט להחתימו וגם את דודי טויטו והם יהיו שני המגנים השמאליים של הקבוצה. הסיכום מגיע בעקבות פניה של גולדברג בעצמו, שביקש לקצץ ולהישאר. הוא ירוויח כ-100 אלף דולר לעונה. בעקבות כך, המגן אורן ביטון עוזב רשמית את הפועל באר שבע, לאחר שזו כיוונה להחתים אחד מהם. בשלב זה, ביטון מכוון לחו"ל, כשגם בית"ר ירושלים התעניינה לאחרונה בשירותיו אם מקס גרצ'קין ימצא קבוצה מעבר לים

בן שהר צפוי להמריא מחרתיים (שלישי) לקפריסין כדי לחתום לשנתיים באפואל ניקוסיה. באר שבע מנסה למצוא חלוץ ישראלי בכיר או זר במקומו. לבן ביטון יש חוזה בקבוצה, אבל גם במקרה שלו חו"ל על הפרק. לאחרונה התעניינה גם מכבי חיפה במגן הימני. מרואן קבהא צפוי לחתום על הסדר הקיצוץ לאחר שכבר סיכם עקרונית בקבוצה. גם קייס גאנם מתקרב לחתימה.

בעניין אחר: במועדון טרם הגיעו להסדר עם ברק בכר. המאמן חתם במכבי חיפה אך דורש לקבל את השלמת שכרו מחודש יוני, אז קיבל רק 50 אחוז משכרו. בבאר שבע טוענים כי מדובר בהשלמת שכר, אך המאמן כלל לא קיבל משכורת בחודש יוני ממכבי חיפה. בסביבתו של המאמן טוענים כי בשלב זה אין נוסחת פשא מקובלת וייתכן והצדדים ייפגשו במוסד לבוררות.

ברק בכר, אלונה ברקת
ברק בכר ואלונה ברקת. בוררות? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי