דיווח: מלמד מבוקש בשתי קבוצות מפולין, פרייטר חתם בנתניה

הג'מייקני הצטרף לחוד של אטוולד עד לסיום העונה ואם ירשים, למועדון יש אופציה לשלוש שנים נוספות. קרקוב ולכיה גדנסק מתעיינות בחלוץ. פלקושצ'נקו מועמד

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הגיעה אתמול (ראשון) להסכם עם הקשר רועי קהת אחרי שחתם בעירוני קריית שמונה, ונכון לרגע זה – למועדון נותר להגיע להסכם עזיבה עם החלוץ גיא מלמד. השחקן מחפש בימים אלו קבוצה בחו"ל, כאשר נבחנות עבורו מספר אופציות.

אגב, אחר מספר ימים בהם לא הורשה להתאמן, אמש קיבל מלמד הודעה שבאפשרותו להגיע למתחם ולחזור להתאמן. יש לציין, שההחלטה אם החלוץ יחזור להתאמן עם הקבוצה או להתאמן בצד תתקבל על ידי המאמן ההולנדי ריימונד אטוולד במהלך היום. על פי דיווח שהתפרסם היום בפולין, שתי קבוצות מקומיות הביעו עניין בשחקן – קרקוביה ולכיה גדנסק.

בתוך כך מכבי נתניה הודיעה כי החלוץ הג'מייקאני קוואן פרייטר חתם הבוקר במועדון לעונה אחת עם אופציה לשלוש עונות נוספות, באמצעות הסוכן איתמר קינן. בהתאם להנחיות מנהלת הליגה, השחקן יחל היום באימונים אישיים עד לסיום תקופת הבידוד ולאחריה יצטרף לאימוני הקבוצה.

בעניין אחר, בקבוצה ממשיכים בניסיונות החיזוק לקראת העונה הקרובה. מי שהוצע למועדון בימים האחרונים הוא קשר מכבי חיפה, מקסים פלקושצ'נקו.

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי