"שחר וחוגג צריכים להבין: אין סיכון בצירוף אצילי ומיכה"

בסביבתם של שחקני מכבי תל אביב מנתחים את המצב, אחרי שהוצעו לבעלי מכבי חיפה ובית"ר ירושלים. בעוד חוגג מוצף בפניות לגבי אצילי, סוכנם בדק אפשרויות גם לעזיבה מעבר לים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בעקבות הידיעה שלשום בספורט1, לפיה במכבי חיפה ובית"ר ירושלים עוקבים אחרי דור מיכה ועומר אצילי, בסביבתם של השניים אישרו כי אלה הוצעו ליעקב שחר ומשה חוגג, אך טרם קיבלו תשובה רשמית בנושא. בניגוד לפעמים אחרות, בהן שמות שחקנים עברו דרך הצוות המקצועי, הפעם השניים הוצעו דרך בעלי המועדונים, זאת בעקבות הרגישות בנושא הזה.

"שחר וחוגג צריכים להבין שדור ועומר למדו את הלקח שלהם, הם גם ידעו להתנצל ויודעים שהסיפור הזה ילווה אותם כל החיים, גם אם לא יוגש כנראה כתב אישום", אמר מקורב לשחקני מכבי תל אביב. "הקבוצה הבאה שתיקח אותם רק תרוויח. אין שום סיכון בלקחת שחקן שעשה טעות, התוודה ורוצה לפתוח דף חדש. הרי ברור שמבחינה מקצועית אין עוררין על היכולת שלהם".

בתקופה האחרונה, כך מספרים בסביבתם, השניים מתייעצים לא מעט עם סוכנם, רונן קצב, בנוגע לתחנה הבאה. במהלך השבוע הזה עלתה גם אפשרות שהם יעזבו לליגה אחרת – בקפריסין, יוון או רומניה, ייקחו הפסקה של שנה אחת ויחזרו לישראל כשהפרשה תדעך.

עומר אצילי, דור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה | דני מרון

כזכור, אתמול פרסמנו כי בניגוד לתחזיות קודמות, התיק לא ייסגר בשבועות הקרובים. הפרקליטות קיבלה את התיק רק לפני מספר ימים והחזירה אותו למשטרה לצורך השלמת חקירה ונראה שייקח חודשים עד שהשניים יידעו האם יוגש נגדם כתב אישום. בחלק מהקבוצות אמרו אתמול כי חוסר הוודאות הזה יכול לגרום להם להתרכז במה שקורה מחוץ למגרש וזו גם אחת הסיבות לכך שעדיין לא נרשמה התקדמות.

השניים ייפגשו בקרוב עם מכבי תל אביב בנוגע לפיצוי עתידי, אבל בניגוד לעבר – נראה כי נושא השכר הוא לא המרכיב העיקרי במשא ומתן לגביהם. בסביבתם מספרים כי חוגג לא מתלהב להחזיר את אצילי, אולם האוהדים מציפים את בעלי בית"ר בעשרות הודעות, בעיקר ביומיים האחרונים, וקוראים לו לשנות את דעתו.

בנושא אחר, במכבי תל אביב רשמו אנחת רווחה מההנחיות החדשות שקובעות כי המאמן הבא לא יצטרך להיכנס לבידוד, מה שמקצר את ההכנות לעונה הקרובה. למאמן הסרבי איבן יובאנוביץ' ולמאמן היווני יורגוס דוניס הצטרף אתמול גם המאמן ההולנדי אלפרד שרודר. כרגע, הם המועמדים המובילים לאימון הקבוצה. בספרד העריכו אתמול שז'איר אמאדור מתקרב לחתימה בסראגוסה.

ז'איר אמאדור
ז'איר אמאדור | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי