הסוף לשמועות: יעקב שחר הגיב לאפשרות שמיכה ואצילי יגיעו לחיפה

יעקב שחר , עומר אצילי , דור מיכה | מאור אלקסלסי / אריאל שלום

הנשיא של הירוקים השתתף בסקר שנערך בקרב בעלי הקבוצות בליגת העל בנוגע לשחקנים החשודים ממכבי תל אביב. הכתבה המלאה תתפרסם במעריב סופהשבוע

(גודל טקסט)

"כל עוד מרחפת סוגיה משפטית מעל הפרשה, אני לא חושב שמתפקידנו להתייחס לשאלה הזו בכלל"

כך הגיב יעקב שחר לאפשרות שדור מיכה ועומר אצילי, צמד השחקנים של מכבי תל אביב, החשודים בפרשת הקטינות המתוקשרת, יגיעו למכבי חיפה.

כידוע, מאז התפוצצות הפרשה, השחקנים החשודים של הצהובים הוצאו לחופשה הרחק מפעילויות הקבוצה, לא שותפו במשחקי הפלייאוף העליון, נעדרו מחגיגות האליפות ולא זומנו לפתיחת האימונים. עומר אצילי, אמר בהקלטה שנחשפה כי לדעתו הוא לא יחזור למכבי ת"א, והשניים מחפשים קבוצה.

מעל צמד הכוכבים מרחפת עננה כבדה ועתידם לוט בערפל. נציגיהם מחפשים להם קבוצות בחו"ל, אך הסיקור התקשורתי הנרחב של הפרשה הגיע גם לשם וקבוצות רבות חוששות לשים עליהם את ידן. על יכולתם המקצועית אין עוררין, אך המורכבות והרגישות בעקבות החשד התלוי נגדם בגין בעילת קטינות בהסכמה, גורם לקבוצות רבות להירתע בעיקר לאחר החלטת הפרקליטות להחזיר את התיק למשטרה להשלמת החקירה, וההבנה שהתיק ייסגר רק בעוד מספר חודשים, כפי שחשפנו לראשונה בספורט1.

מן הצד השני של המתרס, ולמרות המתקפה מצד משפחות הקטינות ונציגיהם, והביקורות הקשות ברשתות החברתיות וע"י הפרשנים השונים, שחקנים רבים הביעו תמיכה בשני השחקנים ואצילי אפילו התפייס עם אשתו לאחר השמועות הרבות על פרידה בעקבות הפרשה.

הבעלים של קריית שמונה, איזי שרצקי הגדיל לעשות והודיע שיהיה מוכן לשלם לכל אחד מהם 400,000 ש"ח לעונה אם יסכימו להצטרף. גם שרצקי השתתף בסקר שערכנו וכשנשאל על הפרשה אמר: "דור מיכה, 20 שנה במכבי ת"א. הוא השחקן הכי אהוב עלי בכדורגל הישראלי. מצד שני, עבירה פלילית זה כבר סיפור אחר. אני ערכי לא פחות ממיטש גולדהאר, אבל זה מה שצריך לעשות. שורה תחתונה: לוקח אותם מחר. הייתי מנסה, אפילו עכשיו, שיצלצלו אלי!"  

הכתבה המלאה תתפרסם בעיתון סופהשבוע של מעריב ובאפליקציה החדשה של ספורט1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי