בעקבות עזיבת בן שהר: דור ג'אן וחלוץ זר על הפרק

דור ג'אן
דור ג'אן | דני מרון

אחרי הפניה לסלליך, בב"ש מחפשים עוד אפשרות ישראלית. תנסה לסכם עם קשר זר עד אלוף האלופים. הצעה משופרת הוגשה לבכר, בניסיון אחרון להימנע מההליך המשפטי. הבוגרים סיימו ב-2:2 נגד הנוער, דדיה ומדמון כבשו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי עזיבת בן שהר, בהפועל באר שבע מתמקדים כעת בהחתמת קשר וחלוץ. אחרי הפניה לסינטיאהו סלליך, במועדון יפנו גם לחלוץ דור ג'אן אם יעזוב את בני יהודה. השניים, שעל מועמדותם פורסם בספורט1, הם שני הישראלים הבכירים בהם מעוניין המאמן. ג'אן, שכבש עשרה שערים בעונה החולפת, כבר שיחק אצל יוסי אבוקסיס שמעריך אותו מאוד.

במקביל, במועדון מנסים להחתים גם קשר זר. בימים האחרונים ניסו במועדון לסכם עם אחד משלושה מועמדים, אך נתקלו בקשיים כלכליים וביורוקרטים. למרות זאת, ההערכה היא שעד 'אלוף האלופים' בסוף השבוע הבא היא תגיע לסיכום עם אחד מהם. בינתיים, הקבוצה הבוגרת קיימה היום (שישי) משחק הכנה נגד קבוצת הנוער של המועדון, אשר הסתיים ב-2:2. דניאל איבגי כבש ראשון לטובת הנוער, סהר קסלר הכפיל. בדקות ה-50 וה-54 במשחק הבוגרים השוו משערים של איליי מדמון ואור דדיה בהתאה.

בינתיים, שחקני הקבוצה ממתינים להחזר הכספי, שמגיע להם לטענתם מכורח ההסכם עם המועדון – חמישה אחוז עבור כל אחד מהחודשים בה קוצץ שכרם ב-35 אחוז. נראה כי העברת הכספים תתבצע במסגרת שכר יולי שיתקבל בימים הקרובים. בתחילת השבוע תגיש מחלקת הכספים את המשכורות של השחקנים לאישור ולכן במועדון החליטו לנסות ולהחתים עד יום ראשון את מרואן קבהא וקייס גאנם. רמזי ספורי אמור לתת תשובה עד אז.

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

לגבי בן ביטון, שקיבל אור ירוק לחפש קבוצה – באר שבע קיצצה כ-35 אחוז נטו מהחוזה שלו לחודש יוני עד שיימצא פתרון. ייתכן והמועדון יקצץ בשיעור דומה משכר השחקנים שלא יסגרו עד תחילת השבוע. בנוסף, במועדון הגישו הצעה משופרת לברק בכר בניסיון לפתור את הסאגה מולו ללא בוררות. כעת ממתינים במועדון לתגובת בכר ומקווים שימנע מהליך משפטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי