אוהד ביקש ממנדז'ק לחזור למכבי חיפה, הקמרוני השיב: "למה לא?"

ג'ורג' מנדז'ק ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי
ברק בכר ברק בכר | האתר הרשמי של מכבי חיפה
מוחמד עוואד מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי
ירדן שועה ירדן שועה | אריאל שלום

לקשר עדיין קיימים פערים גדולים במו"מ עם הירוקים, אך שלח מסר ברור בחשבון האינסטגרם שלו. הירוקים יקיימו משחק אימון ראשון תחת בכר, שיתרגל מספר שיטות במשחק, כאשר עוואד ושועה יקבלו את ההזדמנות לצד רוקאביצה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה יצאה בתחילת השבוע לעידן חדש תחת המאמן ברק בכר, וכבר היום (שישי) תערוך את משחק האימון הראשון של המאמן החדש מול הפועל נוף הגליל. עוד לפני המשחק, ג'ורג' מנדז'ק שלח מסר נוסף וברור לגבי רצונו לחתום שוב בכרמל.

אחד מאוהדי הקבוצה ביקש מהקשר לחזור בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "בבקשה תבוא למכבי חיפה, אנחנו אוהבים אותך וצריכים אותך יותר מתמיד. אולי אתה תקשיב ותבוא?". הקמרוני ענה לאותו אוהד בעברית וכתב: "למה לא?" ופרסם זאת בסטורי שלו. זה לא סוד שמנדז'ק נמצא במשא ומתן עם המועדון הירוק, אך בשלב זה הפערים בין הצדדים עדיין גדולים, כאשר יש לשחקן גם הצעה מהליגה השנייה בספרד.

בעניין אחר, סגנית האלופה תקיים היום משחק אימון כאמור, ובמהלך הימים האחרונים תרגל בכר והצוות שלו מספר שיטות משחק, אותן ינסה במהלך המשחק ובין השאר שיטת שלושת הבלמים ובה יעלה עם שני חלוצים. לצד ניקיטה רוקאביצה, גם מוחמד עוואד וירדן שועה יקבלו את ההזדמנות.

ג'ורג' מנדז'ק | צילום מסך, אינסטגרם

שיטה נוספת אותה בוחן המאמן היא מערך היהלום, כאשר הרצון להביא קשר אחורי זר ומספר שחקנים כבר נמצאים בשיחות מול ראשי המועדון. המטרה היא שישחק לצד של נטע לביא, יובל אשכנזי וצ'רון שרי שעדיין מתאמן עם חבורת המבודדים.

שחקן נוסף שצפוי לקבל תפקיד משמעותי ברוטציה הוא מוחמד אבו פאני, שיחתום על חוזה לחמש שנים.
מאידך מקסים פלקושצ'נקו עשוי לצאת בהשאלה להפועל חדרה כפי שפורסם לראשונה בספורט1. בגזרת עוואד, החלוץ טרם החליט אם לחתום על חוזה חדש בכרמל ובמכבי חיפה מצפים ממנו לקבל החלטה במהרה ואולי אף לפני מחנה האימונים שייפתח במהלך שבוע הבא.

ברק בכר ושחקניו. רוצים לצבור ביטחון | האתר הרשמי של מכבי חיפה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי