בית"ר פנתה לאורן ביטון. אחרי ההצעה מאומוניה, פלומיין ינחת

אורן ביטון | מאור אלקסלסי

בירושלים מכינים את הקרקע למקרה שגרצ'קין יימכר. החלוץ שמחזיק בהצעה מקפריסין ינחת ללא קונטה, שיגיע ארצה מאוחר יותר. אזולאי טרם קיבל אישור לעזוב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לספורט1 נודע כי בית"ר ירושלים פנתה בסוף השבוע לאורן ביטון, זאת בעקבות האפשרות שמקס גרצ'קין יעזוב את הקבוצה ויעבור לחו"ל. השחקן קיבל מסר לפיו אם הוא יגיע, זה יהיה בחוזה לשנתיים והצוות המקצועי כבר נתן אור ירוק לצירופו.

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו כי מגן הפועל באר שבע מחזיק בהצעה מחו"ל ומבית"ר ירושלים, שמבחינתה מצפה לחזק את חוליית ההגנה שלה באוראל דגני (כזכור, בית"ר העלתה את ההצעה בשבוע שעבר) או בבלם זר וגם מגן ימני על הפרק.

במקביל, פרדי פלומיין אמור לנחות ביממה הקרובה בישראל לאחר שנודע הוא מחזיק בהצעה מאומוניה ניקוסיה. אנטואן קונטה טרם מצא קבוצה חדשה ומשא ומתן עדיין מתנהל בנוגע לליוואי גרסיה. קונטה נשאר בינתיים בצרפת ויגיע רק בשלב מאוחר יותר, ייתכן שלקראת סוף השבוע, לארץ. הקבוצה תחל בהכנות למשחק מול בני יהודה כשרוני לוי יצטרף רק לקראת סוף השבוע.

אתמול דווח בפולין ששלומי אזולאי מועמד לקרקוביה. כרגע, בית"ר ירושלים לא מתכוונת לשחררו בחינם ותדרוש כסף תמורת העברתו, מה גם שרוני לוי ויוסי בניון רוצים מאוד להשאירו בקבוצה ובונים עליו כחלוץ מוביל. רק הצעה מפתה תגרום לבית"ר לשחרר אותו. אזולאי עצמו, יש לציין, מוכן למעבר במקרה שהמועדונים אכן יגיעו לסיכום.

שלומי אזולאי חוגג | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי