מכבי ת"א הודיעה לאצילי ולמיכה: רשאים לחפש קבוצה

דור מיכה חוגג עם עומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי | אריאל שלום

הכתובת הייתה על הקיר: הצהובים הודיעו לצמד הכוכבים החשודים בפרשת הקטינות לחפש בית חדש. האופציות: הישארות בישראל, כשגם אתונה וניקוסיה על הפרק

(גודל טקסט)

זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה אבל הערב (ראשון) זה קיבל חותמת רשמית: דור מיכה ועומר אצילי קיבלו הערב הודעה ממכבי תל אביב כי הם רשאים למצוא קבוצה חדשה. כמעט חודשיים עברו מאז נחשפה פרשת הכדורגלנים והקטינות ולמרות הערכות כי לא יוגש בסופו של דבר כתב אישום וטרם התקבלה ההחלטה של הפרקליטות, השניים קיבלו הודעה רשמית בנוגע לעתידם.

כזכור שני שחקני מכבי תל אביב נחקרו בחשד לקיום יחסי מין בהסכמה עם קטינות והגשה של משקאות אלכוהוליים. השניים טענו בחקירה כי הנערות אמרו להם שאינן קטינות ובסופו של דבר המשטרה החליטה להעביר את התיק לפרקליטות. התיק בינתיים חזר להשלמות החקירה ולכן ההחלטה לא תתקבל בימים הקרובים. במכבי תל אביב בחרו שלא להמתין וכעת השניים יחפשו אתגר חדש.

כמו שפורסם בספורט1, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים עוקבות אחרי שני השחקנים. אוהדי בית"ר לוחצים להחזיר את אצילי וגם דור מיכה הוזכר כמועמד לשתי הקבוצות. יחד עם זאת, במידה שיחליטו שלא לשחק בארץ, גם יוון (א.א.ק אתונה של איליה איביץ'), קפריסין (אפואל ניקוסיה ואומוניה ניקוסיה שעובדות עם נציגי השחקנים) ורומניה הוזכרו כאופציות. יש לציין כי מכבי תל אביב לא הגיעה להסכם מול השניים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי