התקדמות בין חיפה למנדז'ק. לרנקה פנתה לסלליך, שייפגש עם ב"ש

ג'ורג' מנדז'ק
ג'ורג' מנדז'ק | מאור אלקסלסי

הצדדים התקרבו וינסו להגיע לסיכום ביממה הקרובה. לספורט1 נודע שהקפריסאים מעוניינים בקשר, שקיבל הצעה נמוכה מהירוקים. שרי התייחס לשמועות על מעבר לטורקיה: "לא חושב על לחזור לשם"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה אתמול (ראשון) לאימונים כאשר על פי התוכנית הירוקים יתאמנו עד ליום רביעי אז יחל מחנה האימונים בכפר גלים. המאמ ברק בכר ערך אתמול אסיפה מקצועית בה דיבר על הטעויות שהתרחשו במהלך ההפסד להפועל נוף הגליל במשחק האימון ביום שישי. מנגד המאמן גם החמיא לשחקנים על מספר דברים שאהב.

במועדון יודעים שיש עוד עבודה רבה בבניית הסגל. בכר ממשיך לחפש זרים ומעוניין להחתים שני שחקנים בעמדות הקשר האחורי והבלם כבר בימים הקרובים, בכדי שאותם שחקנים יהיו מוכנים לפתיחת הליגה. לא מן הנמנע ששחקן הרכש הראשון יהיה ג'ורג' מנדז'ק, ולספורט1 נודע כי בימים האחרונים חלה התקדמות בשיחות בין הצדדים. הירוקים שיפרו את הצעתם, ועל פי מעורים בעסקה נראה כי ביממה הקרובה ינסו הצדדים להגיע לסיכום וזאת בכדי שהשחקן ינחת במהרה בישראל וייכנס לבידוד על פי הנהלים של משרד הבריאות ומנהלת הליגה.

מאידך, מי שככל הנראה לא יהיה חלק ממכבי חיפה בעונה הקרובה הוא הקשר סינטיהו סלליך. הקשר, שעל מועמדותו להצטרף להפועל באר שבע פורסם בספורט1, קיבל לאחרונה הצעה כספית נמוכה מהירוקים ובוחן אופציות נוספות כאשר הקבוצה מבירת הנגב הגישה לו הצעה משופרת והמאמן יוסי אבוקסיס אף שוחח עם השחקן, שייפגש עם ראשי הקבוצה עמה הוא מעדיף כרגע לנסות ולמצות את המגעים. מעבר לכך לספורט1 נודע כי גם א.א.ק לרנקה הגישה הצעה כספית לשחקן. המועדון הקפרסיאי סיים את העונה האחרונה במקום החמישי.

סינטיהו סלליך | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, במועדון גיחכו אתמול על הדיווחים על התעניינות של מספר קבוצות בטורקיה בקשר צ'רון שרי שבעצמו הבהיר בשיחות סגורות: "לא חושב בכלל לחזור לטורקיה. זה בכלל לא על הפרק מבחינתי". 

בתוך כך, ראשי המועדון החלו לדון כבר אתמול בנושא הקיצוץ לעונה הבאה כאשר על פי ההוראה של משרד האוצר ומנהלת הליגות הקיצוץ צפוי להיות כ-30 אחוזים. "כל ההחלטות שתתקבלנה הן מול ובתיאום עם השחקנים בלבד", הבהירו במועדון ואף ציינו כי ככה היה גם הקיצוץ בעונה שהסתיימה.

בהכנת הכתבה השתתף איציק יצחקי

צ'רון שרי
צ'רון שרי. בכלל לא חושב על טורקיה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי