הפועל חדרה ביקשה מחגי גולדנברג תשובה ביממה הקרובה

חגי גולדנברג
חגי גולדנברג | אריאל שלום

המגן, שמחפש אופציות בחו"ל, קיבל הצעה נוספת ולא שולל חזרה לקבוצה. אונוריודה עבר בדיקת קורונה לפני ההמראה לישראל, כחילה מתקשה להשתחרר מקבוצתו היוונית

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל חדרה לאחר הניצחון 0:1 על הפועל חיפה במשחק האימון השלישי והאחרון לפני תחילתו של גביע הטוטו בשבת הקרובה, אז תפגוש החבורה של שרון מימר את מכבי פתח תקווה.

בקבוצה עוד אמורים לקבל החלטה לגבי מספר נבחנים, אבל מרוצים בעיקר מהעובדה שגם הניצחון אתמול וגם הניצחון בשישי על הפועל רעננה הושג ללא הזרים החדשים שהצטרפו בשבוע שעבר. חלוץ נוסף צפוי להגיע השבוע והוא הניגרי אודה אונוריודה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. האחרון היה צפוי לנחות כבר בסוף השבוע, אבל טיסתו נדחתה והוא צפוי להמריא ביום חמישי וזאת לאחר שאתמול עבר בדיקת קורונה לפני הטיסה. בחדרה, אגב, מקווים כי אם ייצא שלילי, הדבר יסייע לוותר לו על הבידוד עם הגעתו לישראל.

מעבר לכך, בחדרה מחפשים אחר בלם נוסף ואף מגן שמאלי ואתמול ערכו שיחה נוספת עם חגי גולדנברג. האחרון בוחן לאחרונה מספר אופציות בחו"ל, אך לא פסל את אפשרות חזרתו לקבוצה שמצדה ביקשה תשובה ביממה הקרובה. שחקן נוסף שמועמד לחזק את מרכז ההגנה הוא טל כחילה, שטרם הגיע להסדר על התרת חוזהו מאטרומיטוס היוונית וביממה האחרונה גם קיבל הצעה להצטרף להפועל תל אביב במקומו של אוראל דגני.

טל כחילה
טל כחילה | אלבום פרטי

בנוסף, בחדרה מחכים לקשר מכבי חיפה מקסים פלקושצנקו שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, אבל הירוקים דורשים תמורתו דמי השאלה – אותם חדרה אינה מוכנה לשלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי