כפי שפורסם לראשונה בספורט1: סלליך חתם בהפועל ב"ש

סינטיהו סלליך | הפועל באר שבע

הקשר שעזב את מכבי חיפה לאחר שלוש עונות, הצטרף לקבוצה מבירת הנגב ויעמוד לרשותו של יוסי אבוקסיס באלוף האלופים: "נרגש לפתוח פרק חדש". הבלם איתן רצון סיכם, נעשתה פנייה לרעננה בנוגע לעמית כהן

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: כפי שפורסם לראשונה בספורט1 קשר מכבי חיפה בשלוש השנים האחרונות, סינטיהו סלליך, חתם היום (שלישי) בהפועל באר שבע עד תום העונה וירוויח במהלכה כ-180 אלף דולר (כולל מענקים). השחקן בן ה-29, יצטרף מחר לאימוני הקבוצה ויעמוד לרשות יוסי אבוקסיס במשחק הראשון במסגרת אלוף האלופים מול מכבי תל אביב.

סלליך אמר לאחר החתימה: "ראשית, אני רוצה להודות למכבי חיפה על התקופה המיוחדת שלנו יחד. אני שמח ונרגש לפתוח פרק חדש בהפועל באר שבע, מועדון גדול עם קהל חם, שביסס את עצמו בשנים האחרונות בצמרת הכדורגל הישראלי וזכה בתארים רבים. תודה רבה להנהלת המועדון על האמון שנתנו בי. מחכה כבר לפגוש את הקהל!".

יו"ר הקבוצה, איתי בן זאב: "בימים אלו אנו עובדים באינטנסיביות על חיזוק הקבוצה. אני מברך את סינטיהו על הצטרפותו למשפחת הפועל באר שבע ומאחל לו הצלחה רבה יחד איתנו. אוהדים יקרים, אנו מודעים לציפייה הגדולה בתקופה זו באשר לחיזוק הקבוצה ומקווים שנוכל לעדכן בבשורות נוספות בימים הקרובים".

סינטיהו סלליך | הפועל באר שבע
סינטיהו סלליך, אסי רחמים | הפועל באר שבע

בנוסף לסלליך וכפי שפרסמנו לראשונה, הבלם איתן רצון סגר את תנאיו בהפועל באר שבע ויחתום ביממה הקרובה. גם מגן הפועל רעננה עמית כהן, שעל הפניה אליו מהפועל ב"ש פרסמנו לראשונה, עשוי להגיע לאחר שהועברה פניה בעניין להנהלת רעננה.

עמית כהן
עמית כהן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי