המחליף של סלליך? מכבי חיפה בוחנת את אופציית קני סייף

קני סייף
קני סייף | Elsa/Getty Images

לאור מעברו הצפוי של הקשר להפועל באר שבע, הירוקים עשויים לצרף שחקן נוסף לסגל. היום: משחק הכנה נגד קבוצת נוער

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תערוך היום (שלישי) משחק אימון נוסף לקראת תחילת העונה והפעם מול קבוצת הנוער, בסיומו עשוי המאמן ברק בכר לדלל חלקית את הסגל שיחל מחר מחנה אימונים קצר שייערך בכפר גלים.

בכר נחוש לצרף שני זרים בעמדות הבלם והקשר האחורי וכפי שפרסמנו אתמול בספורט1, בימים האחרונים חלה התקדמות בשיחות עם מנדז'ק, אך במקביל המאמן בוחן אופציות נוספות.

שחקן נוסף גם עשוי להגיע לאור עזיבתו הצפויה של סינטיהו סלליך להפועל באר שבע ובמכבי חיפה בוחנים אפשרות לצרף לעמדה קשר ישראלי, כאשר אחד המועמדים הוא קני סייף, כפי שפרסמנו בעבר. כידוע, סייף הושאל בפברואר האחרון ללכיה גדנסק הפולנית, אך שב אוטומטית לאנדרלכט שלא צפויה להשאירו.

גם עתידו של מוחמד עוואד עדיין לא ברור ובסביבתו של החלוץ הסבירו כי הוא נחוש לצאת לאירופה בתום חוזהו בקיץ הבא. בכרמל עוד מנסים לשכנע את עוואד לחתום לשנה נוספת וזאת לאחר שזכה לשיחה טובה מבכר, שציין בפניו כי הוא בונה עליו בעונה הקרובה. השיחות בין הצדדים יימשכו בשבועות הקרובים.

מוחמד עוואד | מאור אלקסלסי

לקראת הדילול הצפוי בסגל, בהפועל נוף הגליל מחכים להחלטה של בכר בתקווה שמספר שחקנים צעירים יושאלו אליה במסגרת ההסכם בין המועדונים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי