ואן לוון עשוי לאמן את מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות

אבי ריקן, דן גלזר
אבי ריקן, דן גלזר | אריאל שלום

הצהובים מתקשים למצוא מאמן ולא פוסלים אפשרות שהמאמן הזמני ידרך את הקבוצה באלוף האלופים ובתחילת דרכה בזירה האירופית. שחר וגררו הצעירים זכו למחמאות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

חוסר הוודאות במכבי תל אביב נמשך. האלופה תפתח את העונה באופן רשמי ביום שבת, במשחק הראשון מבין שניים מול הפועל באר שבע במסגרת 'אלוף האלופים', אך קיימת אפשרות יותר מסבירה שהיא תחל את דרכה ללא מאמן קבוע.

בעוד כשבועיים תפתח מכבי תל אביב את דרכה במוקדמות ליגת האלופות ובמועדון לא פוסלים את האפשרות שפטריק ואן לוון, המאמן הזמני, יעמוד על הקווים בצמד המשחקים מול הפועל באר שבע ובמפגש הראשון בזירה האירופית. לא מעט שמות עלו לאחרונה כאופציות לרשת את ולדימיר איביץ', אולם בשלב זה אין פריצת דרך במגעים מול אף מועמד.

מבחינה מקצועית, במכבי תל אביב הופתעו לטובה מהיכולות של חלק מהשחקנים הצעירים במשחקי ההכנה. מי שזכו למחמאות הם הקשרים עידו שחר ואדוארדו גררו. באשר למצבת הזרים, בשלב זה אנריק סבוריט אמור להמשיך, לאחר שההצעה שהוגשה על ידי א.א.ק אתונה לא סיפקה את ראשי המועדון. אתמול נפרדה האלופה מצ'יקו אופואדו ואנדרה ג'ראלדש ואילו אורוש ניקוליץ' ואנדראס יאניוטיס אינם בתכניות לעונה הבאה, אולם הצהובים לא צפויים להחתים זרים חדשים עד אשר ימונה מאמן.

בנושא אחר: במכבי תל אביב ממשיכים לא להגיב באופן רשמי בנוגע לדור מיכה ועומר אצילי. בתחילת השבוע, כזכור, הודיע סוכנם של השניים כי הם קיבלו הודעה על סיום דרכם במועדון, אך במועדון טרם זימנו את השחקנים לדון על התרת החוזים שלהם. בסביבתם של מיכה ואצילי ממתינים להכרעת הפרקליטות כשהמטרה היא למצוא קבוצה שתקלוט אותם בהקדם ותאפשר להם להתחיל בהכנות לעונת 2020/21. על פי הערכות, השניים ישחקו בחו"ל.

דור מיכה
דור מיכה | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי