כפי שפורסם לראשונה בספורט1: פלקושצ'נקו חתם בחדרה

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | הפועל חדרה

הקשר ישחק במדי הקבוצה מהשרון עד תום העונה: "שמח להתאחד עם שרון מימר, בטוח שנעמוד במטרות". מכבי חיפה הבהירה: הושאל על מנת לצבור דקות, יהיה תחת מעקב

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: מקסים פלקושצ'נקו הושאל היום (חמישי) להפועל חדרה. הקשר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, ישחק במדי הקבוצה מהשרון עד תום עונת 2020/21 ויקווה לשוב למכבי חיפה מהדלת הראשית. הירוקים מבחינתם הבהירו כי פלקושצ'נקו הושאל על מנת לצבור דקות משחק והוא יהיה תחת מעקב של אנשי המועדון.

פלקושצ'נקו, שלא הצליח לבסס את מעמדו כשחקן מוביל במכבי חיפה ופתח רק עשר פעמים בהרכב אשתקד, אמר לאחר שהושלם מעברו להפועל חדרה: "אני מאוד שמח להגיע להפועל חדרה ולהתאחד שוב עם שרון מימר, שאימן אותי בעבר והיה לנו טוב ביחד. אני בטוח שאוכל לתרום לקבוצה ויחד נעמוד במטרות שלנו ונצליח לעשות עונה טובה".

View this post on Instagram

@max_plak ➡️ @hapoelhaderafc 📝✅

A post shared by ספורט1 (@sport1sport2) on

במקביל, אנשי הפועל חדרה כבר קיוו כי מצאו שוער כאשר החתימו את יואב ג'ראפי, שכידוע קיבל הודעה על סיום דרכו מהפועל תל אביב, אבל כפי שפרסמנו אתמול לראשונה, הודיע בעלי מועדון ספורט אשדוד, ג'קי בן זקן, כי הפועל תל אביב שרכשה את ג'ראפי בקיץ שעבר לא עמדה בהתחייבויות, משמע לא עמדה בסיכום ומכאן שהשוער שייך עדיין לאשדוד ובעליה רוצה תשלום כספי מחדרה.

במועדון מהשרון מסרבים לשלם עבור צירוף ג'ראפי ובלית ברירה ובוחנים אופציות נוספות, אחת מהן עשויה להגיע ממכבי חיפה בדמותו של עומרי גלזר. הירוקים הודיעו אתמול כי גם השוער, בדומה פלקושצ'נקו, ייצא לעונת השאלה ועשי לחבור לקשר במדי הקבוצה מהשרון.

מקסים פלקושצ'נקו
מקסים פלקושצ'נקו | מאור אלקסלסי

שחקן נוסף שהיה על הפרק אצל מימר הוא הבלם טל כחילה. האחרון שוחח עם ראשי המועדון שלו, אנטרומיטוס, ומקווה לקבל שחרור כבר בימים הקרובים כדי לחתום בקבוצה. בנוסף לחדרה, כחילה מועמד גם להפועל תל אביב וגם לבני יהודה.

כפי שפרסמנו אמש, המגן הימני נועם כהן הושאל רשמית ממכבי תל אביב. כהן, שבעונה שעברה שיחק בסקציה נס ציונה, שיחק בעבר בנבחרת הצעירה, כמו גם בנבחרות הנוער והנערים, ובחדרה הוא יצטרף לחברו תמיר גלזר, שהגיע אף הוא מהצהובים הקיץ בהשאלה.

נועם כהן
נועם כהן | הפועל חדרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי