למרות שקיבל את סרט הקפטן: בסביבתו של אלטמן מעריכים שיימכר

ניסיון להחזיר את הקשר ליוון או להעבירו לקפריסין. וגם: כפי שנחשף באתר, אביטן ובוזגלו ינקטו בהליך משפטי לאחר שהובהר להם שלא יקבלו שכר. הצעה הוגשה לכחילה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

למרות ההערכה הרבה כלפיו וההחלטה להעניק לו את סרט הקפטן, הפועל תל אביב עשויה להיפרד בקרוב מעומרי אלטמן. כפי שפורסם בספורט1, כוכב הקבוצה אמור לעזוב לאירופה, לאחר שסוכניו מנסים להפעיל את סעיף השחרור שלו ולהביא לעסקת מכירה תמורת 300 אלף יורו. אלטמן מעריך מאוד את האדומים, אבל בימים האחרונים עלתה אפשרות שיחזור לאירופה, כשבין היתר נבדקה האופציה להעבירו ליוון (א.א.ק אתונה) או לליגה בקפריסין.

העונה זו העונה האחרונה בחוזה של אלטמן ולמרות זאת בהפועל טוענים כי הם לא רוצים למכור אותו, אבל יעשו זאת בלית ברירה אם תגיע הצעה בהתאם לחוזה. האקט של מסירת סרט הקפטן והשער אתמול הותירו הורגשה שאלטמן יבהיר לסוכניו שהוא רוצה להישאר בארץ. אתמול טען הקשר כי אין לו כרגע הצעה טובה יותר.

לאחרונה פרסמנו כי אריק ינקו ומוטי ברשצקי מתכוונים לתבוע את המועדון ולכך אמור להצטרף גם יואב ג'ראפי, שטרם חתם בחדרה. אליהם, כזכור, הצטרף אופיר טקיאר, שהושאל אשתקד להפועל רמת גן ולא מורשה להיכנס לאימונים בנוסף לכך שלא קיבל שכר מאז חזר לפני כחודש למגרשים. טקיאר שלח באמצעות פרקליטו, עו"ד אוהד כהן, מכתב התראה בטרם נקיטת הליכים משפטיים מהפועל תל אביב. הוא דורש מהקבוצה פיצוי בגובה של 324,500 שקלים, אז השבוע יצרה הנהלת הקבוצה קשר עם השחקן וביקשה להגיע להסדר. אם לא די בכך, שחקני הקבוצה חוששים כי התביעות הרבות והאווירה שנוצרה סביב המועדון תגרום לכאוס בהמשך. "איפה נשמע דבר כזה, ששחקן שייך למועדון ואפילו לא נותנים לו להתאמן? כן, יש חשש שזה יגיע גם לשחקנים אחרים", אמר אחד השחקנים הבולטים בקבוצה.

מאור בוזגלו. הבוררות יוצאת לדרך | אודי ציטיאט

ומה עם מאור בוזגלו? כפי שנחשף כאן באתר, ניסו אביטן ומאור בוזגלו שוקלים את צעדיהם המשפטיים נגד המועדון, לאחר שהפועל שהודיעה לבוזגלו כי היא שוקלת לבטל את החוזה שלו ולאביטן כי היא לא מתכוונת לשלם את שכרו, למרות שפוטר. מאוחר יותר שלחה ההנהלה מכתב רשמי גם לשחקנים אחרים, אבל בסביבתם של בוזגלו ואביטן אמרו כי הם לא מתכוונים לוותר. בוזגלו ידרוש את השכר שלא שולם לו בחודש האחרון ובינתיים ממשיך בשיקום, אביטן כבר הגיש את התביעה באופן רשמי.

והיה גם כדורגל אתמול. במועדון היו מרוצים מהניצחון 0:1 על מ.ס אשדוד ומהיכולת של השחקנים למרות החיסורים הרבים. נקודת האור של קלינגר הייתה שיתופם של רוי ברנס, דני גרופר, שי אייזן, אילי תמן ועמית מאיר, שרובם ממשיכים לקבל קרדיט גם העונה. 

במועדון הגישו הצעה רשמית לטל כחילה, אחרי שהבינו שלא בטוח שאדי גוטליב ירצה לחזור, זאת בניסיון לסגור את העסקה עד מחר. במועדון מעדיפים את בלם אורנבורג, אך כרגע העסקה מושהית. איאד אבו עביד ייבדק היום (ראשון) לאחר שנפצע אתמול. 

שי אייזן מול סמואל אלאבי | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי