קבוצת אנשי עסקים מתעניינת ברכישת הפועל ת"א. השחקנים מודאגים

מוטי ברשצקי, איציק ניסנוב ושרון ניסנוב | עדי אבישי, מאור אלקסלסי

ביממה האחרונה החלו הקונים הפוטנציאליים בבדיקת נאותות. בסביבתו של סרסור טוענים כי האדומים עצרו את המגעים ובמועדון טוענים כי אין מו"מ מתקדם לרכישה. ברשצקי עלול לדרוש הפרשי שכר. אולסק יצטרף?

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לפני מספר ימים פרסם מוטי ברשצקי פוסט פרידה מהפועל תל אביב בחשבון האינסטגרם שלו. הפוסט הגיע על רקע ההודעה של המועדון על ביטול החוזה שלו, אך נראה כי לא מדובר במהלך תמים: ברשצקי צפוי למצוא קבוצה בקרוב והוא עתיד לתבוע את הפועל תל אביב על ההפרשים שמגיעים לו בחוזה. כזכור, גם אריק ינקו ויואב ג'ראפי, שמחזיק בחוזה של שלוש עד ארבע שנים נוספות, מתכוונים לנקוט בהליך המשפטי נגד האדומים אם לא יקבלו פיצוי הולם בנוגע לחוזה שלהם.

השוערים כבר חתמו ועברו בהשאלה למכבי פתח תקוה והפועל חדרה בהתאמה, כדי לפנות מקום לארנסטס שטקוס ויגאל בקר, אך נראה כי המאבק רחוק מלהסתיים. בהפועל לא ממהרים לשבת עם מאור בוזגלו על עתידו, מאחר ויודעים כי הוא פצוע ולא ינהל איתם משא ומתן. רז כהן כבר מחפש קבוצה וגם הוא צפוי לתבוע הפרשים אם לא ימצא קבוצה שתממן את שכרו.

במהלך היממה האחרונה התברר כי קבוצת אנשי עסקים התעניינה ברכישת הפועל תל אביב והחלה בבדיקת נאותות במטרה לקנות את הקבוצה. בהפועל תל אביב טוענים כי אין מו"מ מתקדם לרכישתה וכי עזיבת איציק ניסנוב נעשתה על רקע רצונו להתמקד בעסקיו הפרטיים ולא כצעד לקראת מכירה סופית. איש העסקים סעיד סרסור הביע נכונות לקנות את הקבוצה, אך בסביבתו טענו אתמול שהפועל תל אביב עצרה את המהלך בטענה כי היא מנהלת מגעים עם איש עסקים נוסף. כרגע נראה כי הסיכויים שסרסור אכן ירכוש את המועדון הם נמוכים מאוד.

בינתיים, חלק מהשחקנים חוששים מהסגל שייבנה כאן לעונה הבאה. "ניסנוב מעביר את המניות לשרון, רוצים לשחרר שחקנים כמו בוזגלו ואלטמן. עד עכשיו, מלבד שטקוס, לא ראינו שום החתמה נוצצת, רק שחרורים", אמר אחד השחקנים. שחקן אחר הוסיף: "המועדון הולך לקראת תקופה לא ברורה. אנחנו לא יודעים אם מוכרים את המועדון ולאן המועדון הזה הולך. יש חשש גדול מההודעות שהם שולחים לשחקנים. מתברר שגם כשיש לך חוזה, אתה לא יכול להיות רגוע".

אתמול פרסמנו כי איאד אבו עביד סיכם לעונה פלוס אופציה לעונה נוספת תמורת 115 אלף דולר, כשגם הבלם עמיד מחאג'נה הצטרף. מאוחר יותר אישרו בהפועל כי השניים יהיו חלק מהסגל בעונה הבאה. ההחתמה עדיין לא מבשרת דבר לגבי אוראל דגני, שמחזיק בחוזה ומגיע לאימונים כרגיל. ההערכה היא שעד סוף הקיץ תימצא גם קבוצה לעומרי אלטמן. במועדון הביעו שביעות רצון אחרי שמייקל אולהה חתם בכפר שלם ובכך חסכו את החוזה שלו, ומקווים לקדם בתחילת השבוע הבא את החתמת עומרי בן הרוש וניקו אולסק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי