דיווח: פוגון שצ'צ'ין עשויה לצרף את דור ג'אן ללא תמורה

דור ג'אן
דור ג'אן | מאור אלקסלסי

למרות שהחלוץ מחזיק בחוזה לעונה נוספת בשכונה, בני יהודה עשויה לשחררו ללא תמורה בתנאי שתקבל 30 אחוז ממכירה עתידית. סוכנו בודק אופציות נוספות בפולין ובאוסטריה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

מצבת הליגיונרים ממשיכה להתרחב ולא מן הנמנע שבקרוב יצטרף לרשימה גם דור ג'אן, חלוץ בני יהודה, לו חוזה לעונה נוספת בשורות הקבוצה מהשכונה. בפולין פורסם היום (שני) כי פוגון שצ'צ'ין רוצה לצרף את השחקן בן ה-25 שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והבקיע אשתקד עשרה שערי ליגה.

על פי הדיווח, בני יהודה דרשה תחילה דמי העברה סך מאה אלף יורו, אך בימים האחרונים הדרישה השתנתה והיא תסכים לשחרר את ג'אן ללא תמורה, זאת בתנאי שתקבל 30 אחוז ממכירה עתידית. לספורט1 נודע כי סוכנו של החלוץ נמצא בקשר עם קבוצות נוספות מפולין, כאשר קיימת התעניינות גם מאוסטריה.

מי שככל הנראה פתח לג'אן את הדלת ושיחק אשתקד בליגה הפולנית הוא אלון תורג'מן, שהגיע לוויסלה קרקוב כמושאל מאוסטריה וינה והרשים עם לא פחות משישה שערים בתשע הופעות. לאור המספרים המרשימים, ויסלה מנהלת מגעים לרכישתו מהקבוצה האוסטרית, כשגם לגיה ורשה נכנסה לתמונה ומנסה להחתים את החלוץ הישראלי.

כזכור, לאחרונה פורסם בספורט1 כי הפועל באר שבע שוקלת לפנות לג'אן, שמוערך מאוד על ידי המאמן יוסי אבוקסיס שאימן אותו במדי בני יהודה.

דור ג'אן
דור ג'אן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי