ב"ש אישרה: הגענו לסיכום עם בכר ובית"ר. חטואל על סף חתימה

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

סאגת המאמן הסתיימה בפיצוי של חצי מיליון שקלים והצדדים לא ילכו לבית המשפט. כפי שפורסם בספורט1: במועדון הגיעו להסדר עם חוגג וקיבלו מחצית מהתשלום על קלטינס ואוחנה. שחקן ההתקפה סיכם

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עכשיו זה סופי: הפועל באר שבע וברק בכר לא הולכים לבית המשפט ומחליטים להתפשר. היום (שני) הוצג סיכום סופי בין מאמן מכבי חיפה לבין המועדון על מתן פיצוי כספי ועל ויתור האפשרות שיתבע את הקבוצה, וכך למעשה הסתיימה הסוגיה המשפטית בין הצדדים. האדם המתמצא בפרטים אמר כי ברק בכר קיבל פיצוי כספי בגובה של כחצי מיליון שקלים.

לאחר ההודעה הרשמית של באר שבע, בכר סיכם בפוסט את התקופה בטרנר: "את הפרידה מהקהל האדיר של הפועל ב"ש והמועדון הזה כבר עשיתי לפני כמה חודשים, באר שבע היא עיר של אנשים שתמיד נתנו לי הרגשה של בית, שהיו שם בטוב וברע, אנשים שנכנסו לי ללב. בימים האחרונים הגענו להסדר על סיום של ההתקשרות, ואני שמח שידענו לסיים את העניין בצורה ראויה וטובה. תודה לאלונה, אסי, עידו, ניר ואביתר על השנים יחד, תודה לעובדים המדהימים של הפועל ב"ש שהיוו עבורי משפחה, ושוב תודה לכל מי שהיה שם בחמש השנים הללו- ביציע, בבית, במילה הטובה ברחוב, ובחיבוק החם והאוהב. לעולם לא אשכח אתכם".

כמו כן, כפי שפורסם לראשונה בספורט1 – באר שבע אישרה כי הגיעו לסיכום מול בית"ר ירושלים בנושא התשלום של דוד קלטינס ומיכאל אוחנה שמסתכם כ-4.75 מיליון שקלים, ואף אפשרה לקבוצה מהבירה לפרוס את הסכום לשני תשלומים, כאשר הראשון כבר התקבל והשני יגיע בינואר.

בנושא אחר: אחרי החתמת הבלם איתן רצון לחמש שנים, שהפך הרכש הישראלי השלישי העונה – בהפועל באר שבע רוצים לסגור באופן סופי את סאגת הקיצוץ מול קייס גאנם. החלוץ נקרא למשרדי המועדון על מנת לחתום על החוזה החדש, לעומתו המנכ"ל אסי רחמים מסר לקשר רמזי ספורי כי הוא קיבל אור ירוק לחפש קבוצה בהשאלה, אלא אם כן יסכים למתווה.

כפי שפורסם בספורט1: רותם חטואל, שהרשים את המאמן יוסי אבוקסיס, סיכם בבאר ש/בע והוא צפוי לחתום רשמית עד סוף השבוע, זאת בכפוף לבדיקות הרפואיות אותן יעבור השחקן. חטואל בן ה-22 שיחק אשתקד במדי הפועל אום אל פאחם ומכבי אחרי נצרת מהליגה הלאומית והבקיע שישה שערים.

דוד קלטינס
דוד קלטינס | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי