איינבינדר לא יסכים לקיצוץ נוסף, דגני וביטון צפויים לפתוח

בבית"ר עשויים לדרוש קיצוץ של 35 אחוז מהקפטן. הבלם והמגן השמאלי החדשים אמורים לעבור בבקרה ולעלות ב-11 מול הפועל ת"א בשלישי. ומי מיועד להחליף את קונטה בעמדת המגן?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בסביבתו של דן איינבינדר הבהירו אתמול (ראשון) כי הקשר לא יסכים לקיצוץ נוסף בחוזה שלו, בשונה מיתר השחקנים. ככל הידוע, בית"ר ירושלים רוצים שאיינבינדר יקצץ כ-35 אחוזים מהחוזהו, וזאת בניגוד ליתר השחקנים שקיצצו 25 אחוזים מהנטו ועוד חמישה אחוז נוספים משכר הברוטו שלהם – פחות מ-30 אחוזים. בשלב זה, חנן ממן נשאר בקבוצה ואין כוונה להדיחו לאור הרצון של הצוות המקצועי לתת לו את המפתחות בעונה הבאה.

כזכור, השחקן הבא שנמצא על הכוונת הוא אור זהבי שיעזוב לעונת השאלה. בבית"ר כבר הבהירו לשלושת הבלמים – אוראל דגני, טל בן חיים ודיוגו ורדסקה, כי הם יתחרו על חולצת ההרכב וייתכן שבלם נוסף יגיע בהמשך. גם בעמדת המגן הימני במועדון רוצים לייצר תחרות לשי קונסטנטין ואחרי הניסיון לצרף את דור אלו (חתם בקריית שמונה) ומאור קנדיל (לא משוחרר ממכבי תל אביב), שמם של חגי גולדנברג, דור מלול ועמית כהן עלו כמועמדים.

אמנם המשחק נגד הפועל תל אביב ייערך מחר, אבל רוני לוי עדיין לא יודע אם דגני ואורן ביטון יוכלו לשחק, כיוון שבית"ר טרם העמידה ערבויות מתאימות. במקרה כזה הוא ישמור על רוב ההרכב, כשייתכן שטל בן חיים יחזור ל-11.

אוראל דגני
אוראל דגני. בכורה נגד האקסית | בית"ר ירושלים, רשמי

במקביל, חוגג שוקל ברצינות את החתמת עומר אצילי (ראה ידיעה נפרדת) ובימים הקרובים יתברר האם השחקן יחזור למועדון. אוהדי בית"ר ממשיכים להפעיל לחץ ברשתות החברתיות וחלקם התחייב כי במידה שהקהל יחזור למגרשים, כמות המנויים תגדל משמעותית ביחס לעונה שעברה.

המאמן רוני לוי אמר לקראת הפועל תל אביב: "זה משחק חשוב מאוד מבחינתנו ואנחנו רוצים לנצח כדי לשמור על סיכוי להעפיל שלב. כולם מכירים את היריבות בין הקבוצות, נעשה את המקסימום כדי לשחק טוב ולנצח עבור המועדון ועבור הקהל". הקשר עלי מוחמד הוסיף: "משחק מול הפועל תל אביב זה כמו דרבי. הרגשתי שהיינו יכולים לנצח את בני יהודה, אבל זה לא קרה ואני מקווה שנשיג שלוש נקודות מחר".

באשר להרכב, לוי יערוך מספר שינויים. הערב התברר כי ישנה התקדמות מול בקרת התקציבים בנוגע לדגני וביטון ונראה שהם יעברו בבקרה עד מחר ויעלו ב-11, בזמן שעידן ורד צפוי לקבל מנוחה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אוראל דגני, אורן ביטון, דן איינבינדר, עלי מוחמד, חנן ממן, לירן רוטמן, אלירן עטר, שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי