מסתמן: בית"ר תציע לאצילי חוזה הכפוף להחלטת הפרקליטות

אוהדי הקבוצה מקווים שהעסקה, עליה פורסם לראשונה בספורט1, תיסגר והקשר יעשה קאמבק לבירה. חוגג עצמו אמר למקורביו: אחליט בימים הקרובים. מיכה שואף לחזור למכבי תל אביב דרך קבוצה באירופה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עסוקה בסיפור עומר אצילי, שעל מועמדותו לבירה נחשף באתר ספורט1. משה חוגג שוקל ברצינות להחתים את הקשר, האוהדים לוחצים שזה יקרה, אבל כל הסיפור מתנקז למקום אחד: מה תעשה בית"ר ירושלים אם החלטת הפרקליטות תהיה שונה מההשערות שעלו עד כה.

ובכן, על פי מקורבים למועדון, תיתכן אפשרות לפיה בית"ר תציע לאצילי חוזה שיופר במקרה שבו יואשם, כלומר – בכפוף להחלטת הפרקליטות. האפשרות הזאת, ככל הנראה, היא זאת שתסלול בסופו של דבר את דרכו של אצילי לבית"ר. חוגג עצמו אמר למקורביו בימים האחרונים כי הוא יחליט בימים הקרובים האם לסגור את העסקה. אצילי, כזכור, רשם שלוש עונות מוצלחות במדי בית"ר בין 2013 ו-2016 והיה אחד השחקנים האהובים ביותר בטדי לפני שעזב להרפתקה לא מוצלחת בגרנאדה הספרדית.

באשר לדור מיכה, הסיפור שונה לגמרי. הקשר סימן לעצמו כמטרה לחזור למכבי תל אביב בעתיד. הוא יודע שאם יחתום בקבוצה ישראלית הסיכוי לחזור למועדון קטן יותר, והוא מקווה לחזור למועדון דרך הדלת הראשית – הצלחה בקבוצה אירופית. עד כה, כזכור, שתי קבוצות בקפריסין הביעו עניין בשחקן – אומוניה ואפואל ניקוסיה. גם א.א.ק אתונה של איליה איביץ' הוזכרה.

דור מיכה
דור מיכה. מקווה לחזור למכבי אחרי התרעננות בחו"ל | דני מרון

ביממה הקרובה יתחדשו השיחות עם אייל גולסה. אחרי שגאורגיוס דוניס נתן אור ירוק להשארתו במועדון, במכבי תל אביב החליטו להגדיל את ההצעה. ההערכה היא שעד סוף השבוע העסקה תיחתם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי