אנסה לא ישחק בגביע הטוטו, רפואה שוחח עם זנטי

יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה | אודי ציטיאט

החלוץ הגנאי שחתם בעירוני ק"ש יגיע עד סוף השבוע לישראל, ייכנס לבידוד ויהיה זמין לליגה. המאמן מעוניין בשחקן בני יהודה. העברת יואב הופמייסטר מתעכבת

(גודל טקסט)

למרות שאיזי שרצקי הצהיר לפני כשלושה שבועות שעירוני קריית שמונה תורכב משחקני נוער, בסופו של דבר הקבוצה הפכה הקיץ לאחת המעניינות בליגה ובנתה סגל מסקרן במיוחד. הרכש האחרון היה יוג'ין אנסה מהפועל רעננה, שצפוי להגיע עד סוף השבוע לישראל ויתחיל בהליך הבידוד, משמע לא ייקח חלק במשחקי גביע הטוטו.

כפי שפרסמנו, שחקן נוסף שעשוי להצטרף לקבוצה של קובי רפואה הוא עמית זנטי. קשר בני יהודה לא מתאמן עם כלל קבוצתו לאחר שלא הגיע להסדר על קיצוץ, ומאמן ק"ש מעוניין לצרפו ואף שוחח עמו על הנושא.

מי שכבר סגר את תנאיו במועדון הוא יואב הופמייסטר, אך השחקן עדיין לא יוכל להיות חלק מהסגל. מי שגדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב היה אמור לחתום בלאסק לינץ האוסטרית ולהגיע בהשאלה לק"ש, אך הוא עדיין לא חתם רשמית בקבוצה שהודחה בשמינית גמר הליגה האירופית מול מנצ'סטר יונייטד. בסביבתו של הופמייסטר מעריכים שהחתימה תיערך בקרוב ולאחר מכן הוא יהפוך רשמית לשחקן ק"ש.

עמית זנטי
עמית זנטי | אריאל שלום

בינתיים, אחרי ההפסד 1:0 למכבי חיפה במחזור הראשון של גביע הטוטו, הקבוצה תפגוש מחר (רביעי) את הפועל חיפה. המאמן קובי רפואה טרם החליט על ההרכב שיפתח, אך יערוך רוטציה בין כל שחקני הסגל, כולל שחקני הנוער, ביניהם ידין לוגסי, אשר הרשים במשחק מול הירוקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי