כפי שפורסם לראשונה: חטואל חתם בב"ש. קשר קולומביאני מועמד

רותם חטואל
רותם חטואל | דני מרון

החלוץ, שסיכם אתמול, חתם לשלוש שנים במועדון. מצטרף לסלליך, טויטו ורצון שחתמו. הקשר האחורי סזאר קארילו (28) ברשימות של המועדון. אזוט הצעיר חתם לחמש שנים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

עכשיו רשמי: הפועל באר שבע החתימה היום (שלישי) לשלוש שנים את החלוץ רותם חטואל, שסיכם אתמול במועדון בכפוף לבדיקות רפואיות. חטואל בן ה-22 שיחק אשתקד במדי הפועל אום אל פאחם ומכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, בעונה בה הבקיע שישה שערים.

השחקן, שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה, מיוצג על ידי סוכנו עידו קרן. הוא מצטרף לשלושה ישראלים אחרים – סינטיהו סלליך, המגן דודי טויטו והבלם איתן רצון, שחתמו מוקדם יותר הקיץ בהפועל באר שבע.

במועדון מנסים לסגור גם קשר אחורי. תומאס פודסטבסקי, שחקנה של פוגון שצ'צ'ין, הוצע למועדון ונחשב לאחד המועמדים, אך נראה כי הסכומים בעסקה גבוהים כרגע. שחקן נוסף שהוצע: סזאר קארילו (28), קשר אחורי של קבוצת מילונריוס הקולומביאנית, סיים את חוזהו ויכול להגיע ללא תמורה.

כזכור, באר שבע נתנה לרמזי ספורי אור ירוק לחפש קבוצה, אלא אם יסכים לחזור בו ולחתום על ההסכם. ייתכן והשחקן יחתום בהפועל תל אביב, כשגם מכבי נתניה הוזכרה כאופציה.

בתוך כך, שחקן הנוער רועי אזוט חתם במועדון לחמש עונות. "אני שמח לחתום במועדון בו גדלתי והתפתחתי במשך כל שנותיי. זכיתי לראות את המועדון מתעצם והופך למה שהוא בשנים האחרונות. אני מאושר להישאר בבית בו גדלתי ולהגשים בו חלומות", סיפר אזוט בן ה-19.

רועי אזוט | הפועל באר שבע
רמזי ספורי
רמזי ספורי | זאב דיקמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי