נציגי פלומיין: "הוא יחזור אם לא ימצא קבוצה". קרע קטן לגרסיה

הצרפתי שלח מסר לקראת יציאתו מבידוד, הקלה לאחר קבלת תוצאות הבדיקה של החלוץ שייעדר עד שלושה שבועות. אצילי סבור: בשבוע הבא תתקבל הכרעה בתיק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שהחליטה לנסות ולהשתחרר מהחוזה שלו לעונה הבאה, בית"ר ירושלים מתקדמת לשלב הבא. איינבינדר, כך מתברר, עשוי להידרש לקצץ בשלב הראשון יותר מ-35 אחוז משכר הנטו שלו בקבוצה. אחרי שאתמול התברר כי הצדדים בדרך לבוררות, בסביבתו של איינבינדר טוענים כי אין לו כרגע שום הצעה אחרת וכי הוא לא מתכוון לוותר. 

"הוא מתאמן כמו מקצוען, אבל לא קל לו", אמרו אתמול גורמים בבית"ר. "גם אם חוגג יקצץ לו עוד חמישה אחוז, זה מה שיעשה את ההבדל?", תהה אחד השחקנים.

בנושא אחר, הבוקר נרשמה הקלה במועדון לאחר שתוצאות הבדיקה של ליוואי גרסיה התקבלו ולפיהן הוא סובל מקרע קטן שישבית אותו לשבועיים עד שלושה. כזכור, גרסיה נפגע במשחק גביע הטוטו נגד בני יהודה בשבת והוא כעת בספק למחזור פתיחת ליגת העל, אך ספק אם מעבר לכך.

דן איינבינדר
דן איינבינדר | מאור אלקסלסי

ומה עם רכש? הקבוצה מתמקדת כרגע בהחתמת קשר אחורי. התקציב מוגבל, בטח ביחס לשנה שעברה, אבל רוני לוי ויוסי בניון רוצים גם מגן ימני. דור מלול יהיה רלוונטי אם לא יחתום על חוזה חדש בהפועל חיפה, חגי גולדנברג ועמית כהן כבר הוצעו ובמועדון מחכים במקביל שאנטואן קונטה ימצא קבוצה.

בעוד קצת יותר משבועיים הקבוצה מטדי תפתח את הליגה במשחק מול הפועל חיפה. פרדי פלומיין טרם מצא קבוצה, למרות שבמועדון עושים מאמצים גדולים למכור אותו. בינתיים, השחקן הבהיר לבית"ר כי הוא מאמין שיהיה בכושר משחק מלא עד פתיחת העונה ובמידה שלא יימכר הוא מצפה להיות בסגל.

פלומיין ייצא מבידוד ביום שני. נציגיו העבירו מסר לבית"ר ברוח הזו וציינו כי "הוא רוצה לחזור לסגל במידה ולא ימצא קבוצה". פלומיין כבר מחזיק במספר הצעות, אבל בבית"ר סיפרו כי טרם נמצאה קבוצה שתשלם לפחות חצי מיליון דולר.

סאגת עומר אצילי עשויה לקבל תפנית אם הפרקליטות תכריע בתיק עד השבוע הבא, לפני היציאה של הפרקליטות לפגרה. בסביבתו של השחקן סבורים כי ההחלטה תתקבל תוך מספר ימים, על פי אינדיקציות שונות של מספר אנשי מקצוע הבקיאים בתחום ולכן הם מאמינים כי הוא ישחק בבית"ר. יחד עם זאת, אם לא תתקבל הכרעה, גם למשה חוגג יהיה קשה לקבל החלטה. כזכור, ממתין להחלטת הפרקליטות והוא כלל לא בטוח שכדאי להחתים את אצילי על חוזה הכפוף להחלטה, אבל יש מי שמייעץ לו לעשות זאת כדי "לבטח" את עצמו מפני תרחיש בלתי צפוי.

עומר אצילי חוגג
עומר אצילי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי