יותר טוב מרכש: אייל גולסה חתם על חוזה חדש במכבי תל אביב

אייל גולסה | מכבי תל אביב, רשמי

הצהובים הודיעו כי הקשר ימשיך במועדון בשנתיים הקרובות עם אופציה לעונה שלישית: "למרות הצעות מפתות מעבר לים, הלב הכריע מכבי"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי, אוהדי האלופה יכולים לנשום לרווחה: אחרי שבועות ארוכים של משא ומתן, אייל גולסה – אחד השחקנים המשמעותיים בסגל של הצהובים – חתם היום (ראשון) לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה שלישית במכבי תל אביב. לספורט1 נודע כי גולסה הסכים לוותר על סעיף יציאה לחו"ל אותו דרש במהלך המגעים וזאת בתמורה לשכר גבוה יותר, כ-300 אלף דולר לעונה.

"אחרי ארבע עונות במכבי, קבוצה שהפכה לבית עבורי, אני שמח להאריך את החוזה במועדון ולהמשיך ללבוש את המדים הצהובים. למרות הצעות מפתות שהיו לי מעבר לים, הלב שלי הכריע להישאר במכבי", אמר גולסה לאתר הרשמי של המועדון לאחר החתימה.

גולסה, שזכה אשתקד באליפות השנייה ברציפות שלו במדים הצהובים, השלים עונה נפלאה בה כבש ארבעה שערים ב-31 הופעות בכל המסגרות. מאז הצטרף בקיץ 2016 מפאוק סלוניקי, זכה הקשר גם בשני גביעי טוטו, תואר אלוף האלופים ושיחק פעמיים עם המועדון בשלב הבתים של הליגה האירופית. בסך הכל ערך גולסה 113 הופעות בהן כבש תשעה שערים.

ועוד במכבי תל אביב, לאור העובדה שהיום מנכ"ל משרד הבריאות חתם על פטור מבידוד לשבים מ-20 מדינות ירוקות ובהן יוון, המשמעות היא שגאורגיוס דוניס יכול לעמוד על הקווים כבר במשחק הקרוב של מכבי תל אביב ביום רביעי נגד ריגה. בנוסף, גם בולגריה ברשימה ועל כן גם דן ביטון, שהצטרף בהשאלה, לא יצטרך להיכנס לבידוד.

דן ביטון
דן ביטון | Barrington Coombs – PA Images / Contributor
אייל גולסה | מכבי תל אביב, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי