דן ביטון העדיף לחזור להפועל ב"ש, אך העלויות מנעו זאת

קשר הרכש של מכבי ת"א נתן הזדמנות לאדומים לפני שחתם אצל האלופה: "אם לא היה תלוי בכסף, הוא היה חוזר". אגודלו חתם. ספורי ימתין עד המשחק הקרוב, אחרת הצדדים יילכו לבוררות. הקבוצה ניצחה 1:3 את נס ציונה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

קשר מכבי תל אביב, דן ביטון, חתם רק אתמול על החוזה באופן רשמי, אבל מאחורי הקלעים מתברר כי השחקן בדק עוד קודם לכן, באמצעות סוכנו דודו דהאן, אפשרות לחזור להפועל באר שבע.

הקבוצה של יוסי אבוקסיס, כך מתברר, דחתה את ההצעה משום שהיא לא מסוגלת לעמוד בהחזרתו מבחינה תקציבית ולכן ביטון בחר באלופה. "ביטון תמיד רצוי כאן", אמר אתמול גורם בבאר שבע, "אם זה לא היה תלוי בכסף, הוא היה חוזר", הוסיפו בבירת הנגב.

במקביל, במועדון ממשיכים לחפש קשר זר. עדיין אין התקדמות עם אחד המועמדים, אבל המטרה היא שעד תחילת השבוע יהיה קשר אחורי זר לקבוצה. אגב, בימים האחרונים נבדקה אפשרות להעביר את דן איינבינדר מבית"ר, אולם באר שבע, מעבר לעובדה שהיא מחפש קשר אחורי זר, לא יכולה לעמוד בסכומים האלה. כידוע, הקשר כבר שיחק בקבוצה בעבר.

דן איינבינדר
דן איינבינדר | דני מרון

מי שחתם היום רשמית בהפועל באר הוא ג'ונתן אגודלו, שישחק בבירת הנגב בשנתיים הקרובות עם אופציה לעונה נוספת. "אני מודה למועדון על הבחירה בי. אני אעשה הכל על מנת לשמח את האוהדים ולעמוד בכל המטרות של המועדון. מחכה בקוצר רוח לשחק מול הקהל האדיר ששמעתי עליו רבות ומקווה שזה יקרה בהקדם", אמר אגודלו לאחר החתימה, שבינתיים שוהה בבידוד ולא יכול להתאמן.

במועדון מנסים להגיע עם רמזי ספורי להבנות שיובילו לשחרורו, אך בינתיים הוא מסרב לקצץ 40 אחוז מהחוזה שלו. בסביבתו הבהירו כי אם הצדדים לא יסתדרו והוא יישב ביציע גם במשחק הקרוב, ייתכן ויילכו לבוררות. הפועל תל אביב מחכה לסיכום.

רכש חדש לבאר שבע | הפועל באר שבע, רשמי

בשעות הערב, הפועל באר שבע גברה 1:3 על עירוני נס ציונה מהליגה הלאומית. המשחק מתקיים במסגרת מחנה האימונים אותו עורכת הקבוצה באשקלון. השער הראשון במשחק נכבש בדקה השביעית. ז'וסוואה, שיחד עם מיגל ויטור ואלטון אקולטסה חזרו להתאמן ולשחק יחד עם חבריהם לאחר סיום הבידוד, הגביה כדור קרן לרחבה, אך הכדור פגש ראש של שחקן נס ציונה ונכנס פנימה – 0:1. באר שבע המשיכה לשלוט במחצית אך לא איימה באופן ממשי על השער.

המחצית השנייה נפתחה עם שער שוויון של וואליד דרוויש. כמו במחצית הראשונה, גם השנייה הייתה בשליטה של באר שבע ובסופו של דבר השחקנים באו על שכרם. בדקה ה-57, אקולטסה פרץ באגף ומסר כדור לז'וסוואה, שבנגיעה הראשונה הטעה את המגן שלו ובנגיעה השנייה שלח את הכדור לרשת – 1:2. דקה לסיום המשחק, רמזי ספורי בישל לגל לוי שבבעיטה חדה הכניע את השוער וחתם את תוצאת המשחק – 1:3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי