בהפועל ת"א זועמים: "נלך למלחמה מול הבקרה". ולאן נעלם גוטליב?

האדומים יגישו ערעור נוסף על ההחלטה להפקיד ערבויות בגובה שישה מליון שקל, אבל בינתיים, השחקנים חוששים שהפגיעה המקצועית בקבוצה תוביל לכדור שלג

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

עד אתמול, הפועל תל אביב הצליחה להתמודד מקצועית עם הקשיים שמערימה הבקרה על הסגל שלה. אבל ההודעה אתמול הבהירה היטב שאם הפועל ת"א לא תעשה מהלכים כדי להתחיל את העונה בסגל מלא, היא עשויה ליצור כדור שלג שיזיק לניר קלינגר בהמשך.

גם השחקנים טוענים כי הפגיעה המקצועית מורגשת היטב בקבוצה. ארנסטס שטקוס, למשל, הביע אכזבה מהעובדה שטרם שיחק ובשבוע שעבר אף התרעם על כך בפני שחקנים. בבקרה דורשים ערבויות של שישה מיליון שקל בעקבות החובות של המועדון מתקופת הפירוק ומחר צפוי להגיש ערעור לבית הדין העליון באמצעות עו"ד יוסי גייר, לאחר שמליאת הבקרה דחתה את הערעור הקודם.

אתמול הודיע המאמן שאדי גוטליב עדיין לא סגר בקבוצה וכי הוא קיווה שיצטרף. במועדון טוענים שגוטליב "נעלם", אך במועדון ניסו להביע אופטימיות וטענו הלילה שהבלם צפוי לסגור תוך 48 שעות, אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. כעת מתברר כי גם הבלם עידו לוי היה קרוב לסיכום לפני שסגר בהפועל חיפה. אבל גם במקרה שלו, ההשתהות בנושא הובילה לפיצוץ העסקה.

"הסיפור הזה מעכב גם רכש. גוטליב מתעכב, זאת הסיבה שגם אולסק לא חתם וגם הסיפור עם ספורי רחוק מלהיסגר", אמר גורם בקבוצה. "אם צריך, נלך למלחמה מול הבקרה", הכריז אתמול אחד מאנשי הקבוצה. "מנסים לפגוע בנו בכל דרך אפשרית. אף אחד לא יגרום להפועל להיעלם מהמפה".

אדי גוטליב
אדי גוטליב | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי