שטקוס לא אוהב את ההתנהלות סביבו, גוטליב יחתום בקרוב

השוער טרם עבר בבקרה ובהפועל תל אביב לא יכולים להבטיח שיעבור השבוע. הלחץ שהפעיל קלינגר עזר והבלם יחזור לפרק ב' באדום. העסקה יכולה להיסגר כבר ביממה הקרובה. המועדון צפוי להגיע לבוררות מול מכבי חיפה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב איבדה לאחרונה את הקפטן ושחקן ההגנה הבכיר אוראל דגני, אולם נראה שכבר נמצא לו מחליף. אחרי שסיכם את רוב הפרטים בחוזה שלו, אדי גוטליב קרוב לחתימה בקבוצה וההערכה היא שהצדדים יכריזו על העסקה כבר ביממה הקרובה.

האדומים היו סקפטיים בסוף השבוע בנוגע לעסקה והחלו במגעים עם טל כחילה, אולם הלחץ של ניר קלינגר סייע להם בעסקה. אגב, סיפור אוראל דגני עבר אתמול בשקט יחסי. הבלם שוחח עם חבריו לשעבר ובמהלך התיקו המאופס נגד בית"ר ירושלים התפתח שיח בין הצדדים. "הוא מאוד אוהב את הפועל. אני בטוח שכשהוא אומר שהוא מתגעגע לקהל של בית"ר, הוא חושב פעמיים", אמר אחד השחקנים.

בעניין אחר: במועדון טוענים כי דרישת מכבי חיפה לקבל 50 אחוז מעסקת המכירה של אוראל דגני, 100 אלף דולר בסך הכל, לא תיענה. בהפועל לא מתכוונים להשיב בטענה שמדובר במכירה שנעשתה לפני הפירוק וייתכן מאוד שבקרוב מאוד הצדדים אף יגיעו לבוררות.

אדי גוטליב
אדי גוטליב | אודי ציטיאט

במועדון מקווים שארנסטס שטקוס ויגאל בקר יוכלו לעבור בבקרה השבוע. השוער ממתין זמן רב ויושב ביציע, אבל נראה כי הוא לא יקבל את העובדה הזאת לאורך זמן. במועדון היה מי שאמר אתמול: "אפשר להבין אותו, הוא בא לכאן כדי לשחק ולא לשבת ביציע. נקווה שנפתור את העניין הזה עד סוף השבוע".

ביום שבת הקרוב יארחו האדומים את בני יהודה במחזור השלישי של גביע הטוטו. הנחמה הגדולה של הקבוצה של קלינגר היא היכולת ההגנתית עד עתה שכן האדומים לא ספגו בשני המשחקים הראשונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי