סכנין מתקשה לעבור בבקרה, ברשצקי מסרב להגיע לאימונים

במועדון עדיין לא יודעים מי השחקנים ישחקו בגמר גביע הטוטו נגד מכבי ת"א. הקשר ביקש להישאר בבידוד בגלל הוריו עד שיעבור בדיקת קורונה. אוסאמה חלאיילה נפצע, הנריקס חתם רשמית לעונה עם אופציה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין, העולה הטרייה לליגת העל, עשתה הישג גדול לאחר שעלתה לגמר גביע הטוטו (תפגוש בשבת את האלופה מכבי תל אביב) כשבדרך ניצחה את מכבי חיפה והפועל חיפה וסיימה בתיקו נגד הפועל קריית שמונה, אך הסיפור הגדול במועדון ההוא ההידבקות של שני שחקני הקבוצה בנגיף הקורונה.

איקוום אוטין היה האחרון שאובחן כחיובי. המגן ערך אימון אישי לפני המשחק נגד ק"ש ולאחר מספר דקות התגלה הבדיקה שלו חיובית. מי שהתאמן לצידו הוא הקשר מוטי ברשצקי. השניים לא עברו בבקרה התקציבית וברשצקי ביקש לאחרונה שלא להגיע לאימוני הקבוצה עד אשר ייעשה בדיקת קורונה בעצמו. במועדון סיפרו כי ברשצקי הבהיר כי הוא חושש בעיקר להוריו ולכן מעדיף להישאר בבידוד עד שיידע כי לא נדבק. "היום השחקנים זכו למנוחה ונקווה שמחר מוטי יירגע מעט ויגיע לאימון", אמרו במועדון.

מוטי ברשצקי. מתי סכנין תעבור בבקרה? | בני סכנין

בינתיים ההכנות, לקראת הגמר לא מושלמות כאשר הקבוצה עדיין לא מצליחה לעבור בבקרה התקציבית. אתמול (שני) העבירו ראשי סכנין מסמכים לבקרה שטרם קיבלו אישור. הקבוצה חייבת לשלם 200 אלף דולרים למכבי חיפה עבור הקשר ג'אבר עטאא אם לא די בכך אז גם החלוץ המצוין, אוסאמה חלאיילה, שכבש את שער הניצחון מול מכבי חיפה ואת שער השוויון מול קריית שמונה הרגיש עומס במפשעה ונמצא בספק למשחק.

במקביל, אחרי שנחת בישראל לפני כשבועיים וסיים את תקופת הבידוד, היום חתם רשמית הבלם אוסבלדו אנריקס על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

אוסבלדו הנריקס
אוסבלדו הנריקס | בני סכנין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי