בסכנין חוששים: "במקום לחגוג הישג מרשים, הראש שלנו בקורונה"

אלדד שביט ושחקניו זכו לשבחים אחרי ה-1:1 בקריית שמונה, אך ישנה דאגה שמלבד גנטוס ואוטין נדבקו בנגיף שחקנים נוספים. במנהלת הבהירו שבשלב זה אין חשש לקיום גמר גביע הטוטו שייערך בדוחא נגד מכבי ת"א

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

איזה ימים עוברים על בני סכנין. העולה החדשה לליגת העל הצליחה אמש (ראשון) להעפיל לגמר גביע הטוטו והיא תארח בשבת את האלופה מכבי תל אביב, וכל זאת קורה בזמן שהקבוצה מתמודדת עם התפרצות של נגיף קורונה במועדון.

כידוע, דקות ספורות לפני שריקת הפתיחה אמש, נודע כי שחקן נוסף של הקבוצה, איקווום אוטין המושאל ממכבי חיפה, נמצא גם הוא חיובי לנגיף וזו למעשה הייתה הסיבה לכך שבמנהלת הדרישה דרשו הסברים מראשי המועדון ועיכבו את תחילת המשחק שבסופו של דבר נדחה בחצי שעה – במטרה לקבל הבהרות והבטחות שגם הוא, כמו מרון גנטוס, לא התאמן לצד השחקנים בתקופה האחרונה.

יו"ר הקבוצה, מוחמד אבו יונס, הסביר כי כי אוטין לא התאמן עם שאר שחקני הקבוצה ובכך ניתן האור הירוק לקיום המפגש. עוד לפני המשחק ציינו בסכנין כי הבדיקות של שחקני הסגל והצוות שיצאו למשחק נמצאו שליליות ואילו אוטין מתאמן בימים האחרונים בצד וזאת מכיוון שסוחב פציעה. בנוסף, המגן הניגרי טרם עבר בבקרה התקציבית, כמו גם הקשר מוטי ברשצקי שהתאמן בצד ולא מן הנמנע שגם הוא עבור בדיקת קורונה.

"במקום לחגוג הישג מרשים, הראש שלנו בקורונה", אמרו במועדון הלילה, "מגיע קרדיט גדול לשחקנים ולצוות המקצועי שהצליחו להוציא מהראש את הנושא הזה לתשעים דקות. כולם יצרכו לנהוג בזהירות רבה יותר, גם אלה שמתאמנים בצד".

שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

על פי ההודעה שקיבלו אנשי המועדון מהמנהלת, לפחות בשלב זה אין חשש לקיום גמר גביע הטוטו שייערך בשבת בדוחא, אך במידה ואכן יתגלו מקרים נוספים אז במנהלת הליגה ומשרד הבריאות עשויים לשנות את ההחלטה.

מבחינה מקצועית אחרי ה-1:1 בקריית שמונה, מי שזכו למחמאות היו המאמן אלדד שביט ששוב הכין את הקבוצה שלו בצורה טובה וגם החלוץ אוסאמה חלאיילה שכבש משחק שני ברציפות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי