כפי שפורסם לראשונה בספורט1: עומר דנינו חתם בהפועל כפ"ס

בלם מכבי פ"ת בשש השנים האחרונות, השלים את מעברו בחוזה עד תום העונה. רומריו פירס על אומו שהצטרף למועדון: "שחקן טכני מאוד שיכול להוביל בליגה הישראלית". בקבוצה מחפשים חלוץ זר

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא עם חיזוק משמעותי לסגל: כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הבלם עומר דנינו השלים היום (שלישי) את הצטרפותו וחתם בקבוצה עד תום העונה, לאחר פגישה אליה הגיע יחד עם סוכנו גלעד קצב.

כזכור, דנינו עזב הקיץ את מכבי פ"ת בה גדל ובמדיה שיחק בשש השנים האחרונות. למרות מועמדות לקבוצות נוספות, הקבוצה של עמיר תורג'מן חיזרה אחר הבלם בשבועות האחרונים ושתי פגישות שנערכו במהלך השבוע הקודם הובילו לסיכום שהושג היום ולחתימה על החוזה.

בינתיים, לאחר החתמתו של הקשר מייקל אומו, הברזילאי רומריו פירס, אשר משחק ברומניה ופגש אותו במהלך העונה כיריב שני משחקים, סיפר על הניגרי: "מדובר בשחקן מאוד טכני, שיכול לעזור לכפ"ס. בטח שהוא יכול להיות שחקן טוב בליגה הישראלית. הוא מאוד מוכשר עם הכדור ויכול לשחק גם בכנף וגם מתחת לחלוץ".

מייקל אומו
מייקל אומוה. חולם בגדול | הטוויטר הרשמי של אוסטרסונדס

במקביל, בקבוצה מחפשים חלוץ זר נוסף כדי להשלים את הסגל אך מגלים שביעות רצון מקצב בניית הסגל שקרוב לסיומו. הניצחון המוחץ על מכבי פתח תקווה בגביע הטוטו נתן אמנם תחושות טובות, אך בקבוצה עדיין מבינים שיש מקום לשיפור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי