נקבעה בוררות בין הפועל ת"א לאביטן. סכום התביעה: כ-900 אלף שקל

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

המאמן תובע את האדומים. אחרי ינקו וג'ראפי, גם ברשצקי ורז כהן יגישו תביעה במוסד לבוררות בשבוע הבא. גוטליב סגר ויחתום בכפוף לבדיקות רפואיות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי התביעה שהגיש אריק ינקו נגד הפועל תל אביב, כעת מתכוונים שלושה שחקנים נוספים – רז כהן, יואב ג'ראפי ומוטי ברשצקי, לתבוע את האדומים. בתביעה שתוגש על ידי השלושה בשבוע הבא, יטענו שחקני הפועל תל אביב כי זו ביטלה את החוזים שלהם ללא הודעה מוקדמת וכי היא מסרבת להכיר בהסכם בין הצדדים.

ברשצקי עבר לסכנין ותובע את הפרשי השכר, ג'ראפי חתם בהפועל חדרה, אולם ויכוח משפטי בין אשדוד להפועל תל אביב מנע את המעבר שלו לקבוצה והוא חזר להתאמן באשדוד ואילו רז כהן סגר בהפועל כפר סבא וגם הוא תובע הפרשי שכר. את השלושה מייצג עו"ד רועי רוזן.

אבל זה לא העניין היחיד שמצפה לאדומים בשבוע הבא. הבוקר נקבע דיון מקדמי שייערך בשבוע הבא בין האדומים לבין ניסו אביטן. הדיון, אותו ינהל הבורר, עו"ד עמיאל תגר, יועבר בזום בשל מגבלות הקורונה. אביטן תובע כ-900 אלף שקל מהפועל תל אביב. בעבר פרסמנו כאן כי המאמן עתיד לתבוע את הפועל תל אביב לאחר שלא קיבל את שכרו בחודש יולי וכן בשל העובדה שהפועל תל אביב לקחה את רכבו ומסרבת לממן את הדירה בה הוא מתגורר.

בנושא אחר: במועדון ממתינים להסדרת של מספר עניינים טכניים הנוגעים לחוזה של אדי גוטליב. הבלם סגר וצפוי לחתום עד תחילת השבוע בקבוצה.

אדי גוטליב
אדי גוטליב | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי