מלי סיכם, באר שבע ממתינה לאישור של ראסינג לעסקה

מרסלו מלי | Gualter Fatia/Getty Images

התנאים בין המועדונים טרם נסגרו, בבירת הנגב מנסים להנחית את הארגנטינאי בישראל עד תחילת השבוע. לקראת חיפה, אבוקסיס תרגל את ההרכב שיפתח מול באטומי. במועדון מתרגשים: הקבוצה לא תהיה מדורגת בשלב הבא

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בניסיון לצרף את הקשר הארגנטינאי מרסלו מלי, שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה שלשום (רביעי). הלילה נמשכו המגעים עם ראסינג קלוב, שמחזיקה בכרטיסו. בבאר שבע טוענים כי רוב הפרטים סוכמו עם השחקן וכעת הם ממתינים לאישור מקבוצתו לגבי תנאי העסקה. כזכור, ההצעה הנוכחית כוללת חוזה לעונה, עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות, במקרה שיירכש תמורת 700,000 יורו בתום העונה. מתברר כי הצוות המקצועי של בית"ר ירושלים כבר קיבל אור ירוק להחתים אותו, אך רוני לוי מחפש קשר "גרזן" ולא קשר טכני, 50/50, בסגנון שלו. באר שבע, שעוקבת אחר השחקן מספר חודשים, פנתה אליו מיידית והציעה לו להצטרף.

ומה לגבי המשחק מחר, מול מכבי חיפה? ובכן, יוסי אבוקסיס שוקל לעלות בהרכב זהה לזה שפתח מול נס ציונה. עמית ביטון ייעדר כמובן, לאחר שקרע את הרצועה הצולבת. גם תומר יוספי עדיין פצוע ויחסר מול באטומי בחמישי. ההתלבטות העיקרית היא בעיקר לגבי החוד. איתמר שבירו תורגל, אך ייתכן שאבוקסיס יעניק הזדמנות לאנתוני וארן המנוסה או לרכש החדש, רותם חטואל.

למשחק הראשון מול הגאורגים ישנה חשיבות רבה עבור המועדון. באר שבע תהיה מדורגת בשלב הבא ותוכל לפגוש גם יריבה מאיי פארו או מאזרבייג'אן.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, מיגל ויטור, שיר צדק, שון גולדברג, דוד קלטינס, מרואן קבהא, ז'וסואה, סינטיאהו סלליך, אלטון אקולטסה, איתמר שבירו (אנתוני וארן, רותם חטואל).

יקבל את ההזדמנות מול באטומי? | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי