הפועל ב"ש רשמה את ספורי לאירופה, אך ספק אם ישחק

הקשר לא הגיע להבנות ולא בטוח שיהיה בסגל נגד באטומי, לשחקנים ברור: "לומר שאין לו מקום בסגל זה קצת מצחיק". רוב ההרכב ליום חמישי כבר סגור. אסי רחמים ממשיך לנסות לסגור את צירוף מלי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע רשמה את רמזי ספורי לסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית, שייערך ביום חמישי כשהקבוצה תפגוש את באטומי, אלא שמאחורי הקלעים עדיין לא התקבלה החלטה אם הקשר אכן יתלבש למשחק.

כידוע, ספורי עדיין לא הגיע להסכמות על מתווה הקיצוץ ולדברי גורמים בקבוצה לא היה חלק מהסגל במשחק האחרון נגד מכבי חיפה בגלל שיקולים שאינם מקצועיים – אי החתימה על מתווה. "לומר שלספורי אין מקום בסגל של באר שבע זה קצת מצחיק, ברור שזה תרגיל שנועד לסיים את המשא ומתן מהר", אמר אחד מחבריו לקבוצה.

במקביל, הקבוצה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק. בשבוע שעבר התברר כי יוסי אבוקסיס כבר החליט על רוב ההרכב שיפתח ואף תרגל אותו במשחק האימון מול נס ציונה וביום שבת מול מכבי חיפה, אז גם פתחו השחקנים הזרים. המשמעות היא שאור דדיה ימשיך לפתוח כמגן, בעוד שמיגל ויטור, שיר צדק ושון גולדברג ישלימו את חוליית ההגנה. קלטינס, סלליך ואקולטסה יפתחו גם הם. עדיין לא ברור האם מרואן קבהא יעלה בהרכב ברגע האחרון, או שאבוקסיס יעדיף להמשיך עם איליי מדמון. איתמר שבירו או אנתוני וארן יפתחו בחוד.

בינתיים, המנכ"ל אסי רחמים ממשיך במאמצים להחתים את מרסלו מלי. באר שבע אף שיפרה את תנאיו ביחס לתנאים הראשוניים שהוצעו לשחקן כדי לשכנע אותו להגיע לישראל. "הוא השחקן המועדף עלינו", אמרו בבאר שבע על הקשר הארגנטינאי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1.

מרסלו מלי | Gualter Fatia/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי