למקרה שיתחרט: מוחמד עוואד נרשם למשחקי מכבי חיפה באירופה

החלוץ מעוניין לצאת לחו"ל בכל מחיר ולא צפוי להיות בסגל בחמישי נגד ז'לז'ניצ'אר, אך נכלל ברשימה שהגישו הירוקים לאופ"א. וגם: המחיר שדרשה סכין עבור אוסאמה חלאיילה הפתיע את ראשי המועדון

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה לא הצליחו להסתיר את שביעות רצונם לאור סיום הסאגה סביב החלוץ מוחמד עוואד, שסיכם על הארכת חוזהו לשלוש שנים, אך בעונה הקרובה ייצא בהשאלה בחינם לחו"ל.

החלוץ כבר פנה למספר סוכנים בחו"ל שהציעו אותו לקבוצות באוסטריה ובשוויץ ואתמול אף נעשו גם גישושים מצד מספר קבוצות בליגה הפולנית, ביניהן פוגון שצ'צ'ין. הירוקים גם קבעו כי לשחקן יהיה תג מחיר שיעמוד על מיליון יורו וחצי, בהנחה שבתום ההשאלה תרצה הקבוצה בה ישחק לצרפו לאלתר.

המאמן ברק בכר, שרוצה את עוואד בקבוצה, הבהיר לחלוץ כי כל עוד הוא לא יחליט על עתידו הוא לא יהיה בסגל, אולם הירוקים רשמו את עוואד למשחקים באירופה וזאת למקרה שיתחרט ויחליט להישאר בכרמל. בכל מקרה, בהמשך למסר של בכר, נראה כי ביום חמישי מול ז'לז'ניצאר (19:45, ישיר בספורט4) עוואד ימשיך לשבת ביציע.

במקביל, במועדון ממשיכים במאמצים כבירים להחתים קשר אחורי לאחר שהתקבלה ההחלטה לוותר על ג'ורג' מנדז'ק ששינה את דרישותיו ברגע האחרון. במכבי חיפה מודים שישנו קושי למצוא שחקן איכותי שלא נמצא תחת חוזה בקבוצה אחרת.

מוחמד עוואד | מכבי חיפה, רשמי

סוגיה נוספת שעלתה לאחרונה היא רכישתו של חלוץ בני סכנין, אוסאמה חלאיילה, כאשר במסגרת העסקה רצו הירוקים לקצץ את התשלום של 200 אלף דולר שחייבת הקבוצה מהמגזר על הקשר ג'אבר עטאא. בחיפה הופתעו מהדרישות הכספיות המוגזמות של אנשי סכנין על חלאיילה – כשבעה מיליון שקלים – והבהירו: "אנחנו רוצים את חלאיילה, אבל בתנאים שלנו. אם זה לא יקרה אז נרצה לקבל את מה שמגיע לנו על ג'אבר עטאא".

אוסאמה חלאיילה, עיאד חבשי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי