קריית שמונה שוקלת לצרף את דן איינבינדר

הקשר שאינו נמצא בתוכניות של רוני לוי מועמד להצטרף לקבוצה של קובי רפואה הלוחץ על חיזוק נוסף. גורם בבית"ר: "אם יביא הצעה - לא נעמוד בדרכו ונשתתף בשכרו". גם הפועל ת"א בתמונה. קהת יהיה בסגל בפתיחת הליגה

(גודל טקסט)

ראשי הפועל קריית שמונה הביעו שביעות רצון מהניצחון הראשון העונה, 0:2 על מ.ס אשדוד במשחקי הדירוג בגביע הטוטו, בדיוק אותה יריבה אותה יפגשו ביום שבת במחזור פתיחת העונה בליגה.

בכל מקרה, המאמן קובי רפואה, על אף שחקני הרכש הרבים שהצטרפו במהלך הקיץ, מחפש חיזוק ומעבר לסאקו טורה בימים האחרונים אף עלתה האופציה לצרף את קשר ביתר ירושלים דן איינבינדר. כידוע, איינבינדר אינו בתוכניות של רוני לוי ובקבוצה של איזי שרצקי ישמחו לצרפו למרכז השדה.

גורם בבית"ר אמר הבוקר: "אם דן יביא הצעה אז לא נעמוד בדרכו ונשתתף בשכרו". כפי שפרסמנו, קבוצה נוספת שמתעניינת בקשר היא הפועל תל אביב. בתחילה קיוו האדומים לצרף את איינבינדר במסגרת עסקת העברתו של אוראל דגני אך לא יכלו לעמוד בשכרו ולאחר שהתברר כי בית"ר תשלים את שכרו, האפשרות עלתה פעם נוספת.

רועי קהת | שלומי טובה

בינתיים בקבוצה בקריית שמונה מרוצים מכך שהפציעה של רועי קהת אינה חמורה והקשר יהיה בסגל הקבוצה בפתיחת הליגה. גם צמד החלוצים, יוג'ין אנסה ומוחמד שכר, יעמדו לרשותו של קובי רפואה.

בהכנת הידיעה השתתף גם איציק יצחקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי