חודשו המגעים בין הפועל ב"ש למלי. אגודלו נרשם לבאטומי

מרסלו מלי | Gabriel Rossi/LatinContent via Getty Images

אחרי יממה של הפסקה במשא ומתן, המנכ"ל רחמים לוחץ על השחקן לנחות. החלוץ סיים בידוד של 12 יום, יצא שלילי בבדיקת קורונה ונרשם באופ"א על פי הנהלים. רוב ההרכב של אבוקסיס כבר סגור

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תשלים היום (רביעי) את ההכנות האחרונות לקראת המשחק מחר במושבה מול באטומי (חמישי, החל מ-20:30 בשידור ישיר בספורט1) במסגרת מוקדמות הליגה האירופית.

רוב ההרכב למשחק כבר סגור ותורגל מול מכבי חיפה, למעט שינוי אחד או שניים: מרואן קבהא צפוי להחליף את איליי מדמון, כשאבוקסיס מתלבט בין איתמר שבירו לאנתוני וארן בחוד. תומר יוספי לא כשיר במאת האחוזים וההחלטה אם להכלילו בסגל תתקבל סמוך למשחק. בשלב זה, רמזי ספורי רשום למשחק, אך בבאר שבע עשויה להתקבל החלטה שלא לשתפו בשל הפערים בין הצדדים בנוגע למתווה הקיצוץ.

בהפועל ב"ש גם אישרו שג'ונתן אגודלו נרשם בסגל הקבוצה באופ"א, לאחר שהשלים 12 ימי בידוד, ערך בדיקת קורונה וקיבל תשובה שלילית. מכאן שהוא רשום למשחקי הקבוצה ורשאי לעמוד לרשותו של אבוקסיס כבר מחר, אולם ההחלטה האם להכלילו בסגל למשחק נגד באטומי תהיה של הצוות המקצועי.

ג'ונתן אגודלו. עשוי לפתוח בהרכב בחמישי | הפועל באר שבע, רשמי

באטומי תנחת היום, תערוך הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק וכן תספק הצהרה ראשונה לקראת המשחק.

במקביל, לספורט1 נודע כי לאחר השתהות במשא ומתן ביממה האחרונה, באר שבע חזרה לשיחות עם מרסלו מלי. הקשר הארגנטינאי, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1. מלי קיבל הצעה משודרגת ואמור להשיב עליה עד סוף השבוע. המנכ"ל אסי רחמים עושה מאמצים גדולים להחתים את השחקן, שסומן על ידי יוסי אבוקסיס והסקאוט דודו עזריה, וינסה להגיע לסיכום עם קבוצתו עד סוף השבוע.

מרסלו מלי | Gualter Fatia/Getty Images

הרכב משוער: אוהד לויטה; אור דדיה, מיגל ויטור, שיר צדק, שון גולדברג; מרואן קבהא, דוד קלטינס, ז'וסואה, אלטון אקולטסה, סינטאיהו סלליך; איתמר שבירו (אנתוני וארן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי