בסכנין מבהירים: "נשחק אך ורק בליגת העל"

במועדון יעבירו עד שעות הצהריים את המסמכים הנדרשים כדי לקבל את אישור הבקרה: "אולי יש כאלה שלא רוצים אותנו בליגת העל, היינו עם הבקרה בקשר במשך כל היום". הקבוצה תגיע בסגל חסר למחזור הפתיחה נגד בני יהודה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בבני סכנין עדיין לא נרגעו מההודעה של הבקרה התקציבית אתמול לפיה הקבוצה ירדה לליגה הלאומית. בסכנין ציינו כי העבירו את רוב המסמכים והיו אמורים להעביר את מה שנותר במהלך היום.

"למה בער להם להודיע על כך שהקבוצה ירדה ליגה. היינו בקשר עם אנשי הבקרה", תהו וזעמו בסכנין הבוקר. במועדון הוסיפו: "אולי יש כאלה שלא רוצים את סכנין בליגה הראשונה, אבל אנחנו נשחק אך ורק בליגת העל".

כבר במהלך היום מתכוונים ראשי המועדון להגיש את המסמכים הנדרשים לבקרה התקציבית יחד עם התחייבות על התשלום למכבי חיפה עבור הקשר עטאא ג'אבר כפי שנפסק בבוררות לפי הפסיקה, המועדון צריך להעביר לירוקים את כל הסכום עד תחילת חודש ספטמבר.

מחמוד קנדיל | מאור אלקסלסי

אם לא די בצרות הניהוליות, בקבוצה מהמגזר ישנן גם צרות מקצועיות לקראת מחזור הפתיחה. סכנין תגיע למשחק הפתיחה נגד בני יהודה בהרכב חסר מאוד – ללא השוער מחמוד קנדיל שנפצע אתמול באימון הקבוצה וללא החלוץ המצטיין אוסאמה חלאיילה שנפצע נגד מכבי ת"א. השניים צפויים לחזור לסגל רק לאחר פגרת הנבחרת. בנוסף, גם המגן איקוום אוטין שהגיע ממכבי חיפה לא צפוי לעמוד לרשותו של אלדד שביט כאשר רק לקראת סוף השבוע ייצא מבידוד לאחר שנדבק בנגיף הקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי