האישור התקבל: סכנין נשארת בליגת העל. ברשצקי ייכלל בסגל

נשיא בית הדין העליון אישר שהמועדון עמד בכל דרישות הבקרה והסערה חלפה. היו"ר מוחמד או יונס דאג לכך באופן אישרי. הקשר יתלבש לראשונה במשחק פתיחת הליגה נגד בני יהודה ביום שבת

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

ימים לא קלים עברו על בני סכנין מאז הודיעה הבקרה התקציבית על ירידתה לליגה הלאומית ביום שלישי, זאת משום שלא הגישה את המסמכים הנדרשים. כעת (חמישי), בקבוצה יכולים לנשום לרווחה. נשיא בית הדין העליון אישר את רישומה של בני סכנין בליגת העל לאחר שעמדה בכל דרישות הבקרה.

כזכור, במועדון זעמו על ההודעה וציינו כי עמלו קשה בימים האחרונים לקבלת האישור המיוחל. היו"ר מוחמד אבו יונס דאג באופן אישי להשלים את הביטחונות הכספיים עבור הבקרה ואף נפגש אתמול (רביעי) עם נציגי הבקרה כדי לדאוג למסמכים החסרים. במהלך הבוקר הגישה הקבוצה ערעור בבית הדין כמקובל על פי הנהלים. במועדון אמרו: "אנחנו מצפים לקבל את האישור מהבקרה. הגשנו את כל מה שנדרש. אנחנו רוצים לשכוח מזה ולהתחיל את הליגה ברגל ימין" כעת, בקבוצה יכולים להתעסק במה שקורה על כר הדשא.

העולה הטרייה לליגת העל, שנראתה טוב בגביע הטוטו, תפתח את הליגה במשחק ביתי נגד בני יהודה ביום שבת (19:45), אך לצד ההתלהבות היא תגיע בהרכב חסר. שוער המשנה שהגיע בקיץ, ראדי חמאדה, יפתח בין הקורות במקומו של מחמוד קנדיל הפצוע.

אוסבלדו הנריקס רודף אחרי דן ביטון | מאור אלקסלסי

המאמן אלדד שביט צפוי לעלות עם כל השחקנים הזרים פרט לאייקום אוטין שנמצא בבידוד עס לסוף השבוע. הבלם אוסבלדו הנריקס יפתח במרכז ההגנה ואילו לאונדרסן יפתח במרכז השדה כאשר אמרי וולשמן יפתח ישחק בחוד ההתקפה לצדו של מוטי מלכה, כאשר אוסאמה חלאיילה פצוע כזכור. גם הקשר מוטי ברשצקי צפוי להיכלל לראשונה בסגל הקבוצה. הבלם מרון גנטוס, שנעדר בתקופה האחרונה לאחר שנמצא חיובי לקורונה, חזר לאימונים מלאים ועשוי להיכלל בסגל אף הוא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי