עידו שחר ובר כהן עברו להפועל חיפה בהשאלה

אחרי ששותפו וזכו בגביע הטוטו, צמד השחקנים הצעירים קיבלו את האישור למעבר ממכבי תל אביב ויערכו אימון במדים האדומים-שחורים כבר הערב. מאמצים להכשיר את מלול, זמיר וסרדל למחזור הפתיחה של הליגה נגד בית"ר

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק הראשון בליגת העל, כשתארח את בית"ר ירושלים ביום ראשון הקרוב (20:25, שידור ישיר בספורט4).במועדון התאכזבו מהיכולת החלשה במששחקי גביע הטוטו בהן הקבוצה של חיים סילבס הפסידה בשלושה מתוך ארבעה משחקים והשבוע אף ערך המאמן אסיפה קשה לשחקנים וביקש להגיע דרוכים למשחק הליגה הקרוב.

במהלך הימים האחרונים דובר לא מעט על הרצון של האדומים-שחורים לחזק עוד יותר את סגל הקבוצה, והיום היא צירפה בהשאלה שני שחקנים ממכבי תל אביב – עידו שחר ובר כהן. השניים קיבלו הבוקר אישור מהאלופה לעבור להפועל חיפה ולא מן הנמנע שיספיקו להצטרף להכנות הקבוצה למשחק ביום ראשון נגד בית"ר.

יואב כץ ברך על הצטרפותם לקבוצה כחלק ממגמת רענון והצערת הסגל וציין כי השניים יהוו תוספת כהן משמעותית לקבוצה. שחר וכהן יערכו היום אחר הצהרים את אימון הבכורה שלהם בקבוצה. כץ הודה למכבי תל אביב על המשך שיתוף פעולה פורה.

במהלך משחקי ההכנה שותפו כהן ושחר במשחקי גביע הטוטו של הצהובים, ואף הניפו את התואר. כעת הם צפויים לקבל דקות משחק משמעותיות תחת סילבס. בנוסף, מי שנעדרו מהמשחק האחרון היו המגן דור מלול והקשרים נס זמיר ולירן סרדל. עד מחר יוחלט אם הם יוכלו ליטול חלק במחזור הראשון של ליגת העל.

דן ביטון, אופיר דוידזאדה, עידו שחר ובר כהן | מאור אלקסלסי

במסיבת העיתונאים לקראת המחזור הראשון, דיבר המאמן חיים סילבס על האווירה בקבוצה אחרי גביע הטוטו: "אנחנו באים עם אנרגיות טובות לליגה. גביע הטוטו היה במתכונת שונה העונה, ללא מחנה אימונים ומשחקי אימון, לקח לנו זמן עד שעברנו בבקרה התקציבית ועוד כמה דברים שפגעו בנו. עדיין רצינו לנצח ולבוא עם אנרגיות טובות, אבל אין לזה קשה לליגה ואנחנו מגיעים עם אנרגיות מצוינות והליגה זה דבר".

העובדה שבית"ר משחקת באירופה הערב: "אני לא יודע אם זה יהיה יתרון, כי ראינו הרבה דברים בכדורגל וזה יכול להתפתח לכאן או לכאן".

המטרות לעונה הקרובה: "השאיפות דומות לעונה שעברה, להצליח בגביע והמטרה הראשונית להיות בפלייאוף העליון, ושם אולי להצליח יותר. המטרות לא השתנו מהשנים האחרונות".

חיים סילבס
חיים סילבס | עומרי שטיין

טעויות בבניית הקבוצה בקיץ: "אולי נעשו טעויות ואולי לא. זה מאוד מוקדם בעונה וגם אם זה היה מצליח עד כה, אז לא בטוח שהיינו מצליחים לאחר מכן בליגה. שמעתי את הרעשים בקהל שהיו מרוצים ולפעמים זה מצליח באופן מיידי ויש דברים שלוקחים מעט יותר זמן. נהיה חכמים יותר בעתיד".

הדברים שהוא לוקח מגביע הטוטו: "דקות משחק זה היה מאוד חשוב וראינו מה לא עובד ושחקנים שנכנסו לכושר יותר ויש כאלה שצריכים עוד קצת זמן. הליגה זה הדבר האמיתי ונצטרך להגיע מוכנים לשם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי