בניגוד לדעתו של בניון ולאחר עימות קולני: מאחורי הקלעים

יוסי בניון, משה חוגג
יוסי בניון, משה חוגג | דני מרון

רעידת אדמה בבית"ר ירושלים: ההתנגדות של המנהל המקצועי, הוויכוח הסוער בין המאמן לחוגג, המקורבים של הבעלים וההשלכות הצפויות. על הזעזוע הכפול בבירה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"פיטורי מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי לא היו על דעתו של המנהל המקצועי יוסי בניון", כך מספרים הבוקר (שישי) גורמים בבית"ר ירושלים. מתברר כי בשיחה מוקדמת שנערכה בין בניון למשה חוגג הביע המנהל המקצועי הסתייגות בנושא פיטורי המאמן וזאת במיוחד על רקע העובדה שהעונה רק החלה. בעקבות כך, בניון הודיע לחוגג בשיחה טלפונית קצרה על ההחלטה שלו להתפטר והבעלים קיבל את ההחלטה ולא ניסה לשכנעו להישאר.

כזכור, במהלך השנה פרסמנו כי בניון ורוני לוי החליטו לעשות "יד אחת" ויצרו חזית אחידה בכל הנוגע להתנהלות מול חוגג. בניון הודיע ללוי כי במידה ויפוטר מהמועדון, יעזוב גם הוא באופן מיידי. הביקורת של חוגג כלפי בניון הייתה כי הוא צריך להיות איש של המערכת ולא לעמוד רק לצידו של המאמן, אולם בניון ראה את הדברים בצוה אחרת מכיוון שהוא מנהל מקצועי ורצה להיות המילה האחרונה בנוגע למינויים או פיטורים של מאמנים ולא להיות רק חותמת גומי.

צפו בהפסד המביך של בית"ר

אותם גורמים טוענים כי חוגג עשה את המהלך לאחר שהתייעץ עם מקורביו בניגוד לסוף העונה שעברה, אז החליט להקשיב בעצותיו של בניון ולהשאיר את רוני לוי בקבוצה.

יוסי בניון
יוסי בניון | מאור אלקסלסי

בבית"ר ירושלים טוענים כי ההחלטה של חוגג התקבלה בשעות הלילה ולא מיד לאחר ההפסד לטאוטה. חוגג שמע את דעתם של מספר אנשים שמקורבים אליו, חלקם קשורים לכדורגל הישראלי, ובסופו של דבר קיבל את ההחלטה. "אין ספק שחוגג חיכה לרוני לוי בפינה", אמר גורם בכיר בכדורגל הישראלי המקורב לחוגג שהוסיף: "במעידה הראשונה זה קרה".

כזכור, עוד לפני הפיטורים פרסמנו כי מאחורי הקלעים נרשמה סאגה גדולה בנושא דן איינבינדר, כאשר הקשר תורגל לפני המשחק מול הפועל תל אביב, אך רוני לוי לא כלל אותו בסופו של דבר בסגל למרות שלא היה שלם עם ההחלטה. דבר שמלמד שההחלטה שחוגג קיבל לכאורה, אינה קשורה רק לפן המקצועי.

עוד מתברר כי באחד המשחקים לקראת סיום העונה שעברה היה עימות קולני בין חוגג לרוני לוי וזאת לאחר המשחק מול הפועל חיפה. חוגג ביקר את המאמן לעיני אנשים נוספים וזה הבהיר לו באופן מיידי כי עליו "להוריד את הטונים". גורם במועדון ששמע על התקרית סיפר: "הנתק בין השניים נמשך מאז".

בימים האחרונים אמר חוגג לאוהדי לבית"ר ירושלים כי: "אינו מתכוון לפטר שני מאמנים בעונה". אותו גורם אמר: "שימו לב שהוא לא אמר שנגמר העידן שהוא מפטר מאמנים, אלא שהוא לא יפטר שני מאמנים בעונה, ניתן להסיק מכך שכבר החליט לפטר את רוני לוי".

משה חוגג, אלי אוחנה ויוסי בניון | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי