פיצוץ במו"מ בין ליואיץ לבני יהודה, לא ישחק מול סכנין

הסרבי לא הגיע לסיכום על קיצוץ ובמועדון החליטו שלא לשתפו במחזור פתיחת העונה בשבת. גם זריהן ייעדר בעקבות פציעה, ג'אן יפתח לראשונה העונה בהרכב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בשעה טובה, עונת 2020/21 בליגת העל תצא מחר (שבת) לדרך עם מחזור פתיחת העונה. בני יהודה תצפין לאצטדיון דוחא למפגש מול בני סכנין, העולה החדשה, ותקווה לפתוח ברגל ימין עם ניצחון במשחק שיחל ב-19:45.

זה ממש לא יהיה פשוט, מכיוון שהכתומים יחסרו שני שחקנים סופר חשובים מבחינתם. הראשון הוא מתיאה ליואיץ'. הסרבי, שטרם הגיע להסדר על קיצוץ חוזהו, יישאר מחר מחוץ לסגל. הקשר ניהל מגעים מול המועדון, אך הם הגיעו לידי פיצוץ והתקבלה החלטה מערכתית שלא לשתפו למרות חשיבותו המקצועית.

השחקן השני שייעדר הוא ניב זריהן. דווקא אחרי שנכנס לעניינים אחרי שהגיע מהפועל באר שבע, עם יכולת טובה בשני המשחקים האחרונים בגביע הטוטו (מול הפועל תל אביב והפועל כפר סבא), הוא נפצע מול הקבוצה של עמיר תורג'מן וכזכור, הוחלף בדקה ה-44. זריהן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ולא כשיר להתמודדות מול סכנין מחר. עד למחזור הבא מול מכבי תל אביב, שיתקיים רק אחרי פגרת הנבחרות, הוא אמור לחזור לכשירות מלאה.

דור ג'אן יחזור להרכב אחרי תקופה בה סופסל, למרות שהוא נחשב לאחד השחקנים הבכירים בסגל. הוא טרם עלה העונה ב-11, כשבכל ארבעת המשחקים הוא פתח על הספסל. בשלושה מהם הוא שותף כמחליף ופעם אחת הוא כלל לא שותף. כל זאת מכיוון שהחלוץ אמור לעזוב עד לסיום חלון ההעברות לקבוצה בחו"ל, אך מכיוון שחלון ההעברות פתוח עד שלב מאוחר, הדברים מתנהלים בקצב איטי.

ניב זריהן | דני מרון

אלישע לוי תרגל גם מערך של שלושה בלמים וגם מערך של שני בלמים לקראת המשחק ויחליט מחר סופית כיצד לעלות. נראה שהמאמן ימשיך בקו של חמישה שחקני הגנה, אחרי שפתח בשיטה הזו בשני המשחקים האחרונים של גביע הטוטו והשיג בהם ניצחונות.

סתיו פיניש, אשר שב העונה לבני יהודה אחרי שנתיים במכבי נתניה, התראיין לאתר הרשמי של המועדון ודיבר על חזרתו לקבוצת נעוריו: "האמת שזה מרגש אותי מאוד. אני שמח מכל רגע ומאושר שהדברים הסתדרו כפי שרציתי. אני מעריך מאוד את החזרה הזו ומודה לכולם על האמון, להנהלה, לברק אברמוב ולצוות. השחקנים קיבלו אותי מעולה ואני נהנה מכל רגע".

דור ג'אן
דור ג'אן | מאור אלקסלסי

הזיכרון שלו מגמר הגביע נגד בני יהודה ב-2019, כשהיה שחקן מכבי נתניה והפסיד: "היה מרגש מאוד. אני לא אשקר, רציתי לזכות בעוד גביע, זה תואר אישי מבחינתי, אבל בוא נגיד שאמנם הייתי מבואס, אבל בגלל שזו הייתה בני יהודה שזכתה אז פחות. אם קבוצה אחרת הייתה מנצחת אותנו בגמר ההוא, זה היה משהו אחר. שמחתי בשביל כולם ובשביל המועדון, למרות שזה היה אחד הלילות הקשים שהיו לי בחיים".

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, אליסון דוס סנטוס, דן מורי, תאמבי סגס, אמיר רוסתום, סתיו פיניש, יוסיף מוסא, שי מזור, רועי בן שמעון, דור ג'אן.

סתיו פיניש, ברק אברמוב
סתיו פיניש, ברק אברמוב | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי