חוגג הטיח בשחקנים: "לא רצתם ולא רציתם", הוגשה הצעה לדור מלול

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

בעלי בית"ר הגיע לאימון וזעם: "האלבנים לא מספיק טובים, מחר תשנו את זה". בנוסף, ראש המועדון מנסה לצרף את המגן. איינבינדר ערך שיחה עם יוסי מזרחי והבין שלא יתלבש להפועל חיפה (ראשון, 20:00, ספורט4).

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בצל רעידת האדמה בבית"ר ירושלים בסוף השבוע – פיטורי רוני לוי ועזיבת יוסי בניון, הקבוצה ערכה הערב (שבת) את האימון המסכם לקראת הפועל חיפה מחר (20:00, ספורט4), כשיוסי מזרחי הוא זה שהעביר את האימון ויעמוד על הקווים. בבית"ר הבהירו אתמול שמזרחי יעמוד על הקווים משחק אחד בלבד ולאחר מכן ימונה מאמן, זאת בצל שמועות לגבי האפשרות שימשיך באופן קבוע על הקווים. האימון נערך הערב בארזים ולא בבית וגן, זאת מכיוון שנערכות עבודות שיפוץ במתקן האימונים הקבוע. חיים שאבו העביר את האימון לצדו של מזרחי ורק בהמשך, לאחר הכרזה על מאמן קבוע, יתברר האם יישאר.

חלק משחקני הקבוצה מאוכזבים מאוד מההודעה של משה חוגג לפיה יקצצו 20% משכרם בשל ההדחה מאירופה. ארגון השחקנים לא נוקט כרגע בצעדים משמעותיים, משום שהוא ממתין לשכר חודש אוגוסט שאמור להיכנס לשחקנים בקרוב. כך או כך, בבית"ר העבירו מסר לשחקנים הבכירים כי עליהם להמתין מעט בעניין הזה. נראה שמשה חוגג שוקל את הנושא בשנית. בנושא אחר, יסי מזרחי הודיע לדן איינבינדר כי הוא לא בסגל למשחק. הסיבות הן לא מקצועיות כמובן וקשורות להחלטה של חוגג בעניינו.

משה חוגג דיבר עם השחקנים באימון וזעם: "אני מאוכזב מאיך שנראיתם. זה לא מתאים. לא רצתם מספיק. אני מצפה שמחר תשנו את זה. היריבה לא הייתה מספיק טובה, לא רצתם ולא רציתם מספיק. ככה זה היה נראה".

"ההחלטה שלי לגבי רוני נובעת בעיקר מרגעי אמת", אמר הבעלים על פיטורי המאמן, "אין לי ספק שהוא מאמן מצוין, כולם אמרו את זה וגם אתם. לרגעי האמת אתם חייבים להגיע ולא הגעתם. אני משקיע הרבה יותר לב מכסף. אין לכם מושג כמה אני שמח בניצחון שלכם. אין שום דבר שמטריף אותי כמו הפסד. אם אני משקיע לב, נשמה וכסף בקבוצה הזאת, אני רוצה להיות שלם עם ההחלטות על שחקנים שיש פה. נרגעתי בשבת. אנחנו נחזק את הקבוצה איפה שצריך כדי שנעשה עונה טובה יותר מהקודמת".

סוף שבוע לא פשוט עבר עליהם | בית"ר ירושלים, רשמי

לאחר מכן, היו"ר אלי אוחנה הוסיף: " בשנתיים, שלושה מאמנים סיימו את עבודתם שלא בצורה טבעית. אני אומר לכם, את כל האחריות מטיל עליכם. זה משחק שגם בלי מאמן אתם צריכים לקחת. איפה הרצון והאכפתיות? אם לא משקיעים מהרגע הראשון, זה לא יקרה. תסתכלו במראה. תנו את הכל. זה משחק מאוד מאוד חשוב מחר. בואו נהיה קבוצה שרצה, שעושה מה שצריך. יש משמעות לפיזיות".

בנוגע לרכש, לספורט1 נודע כי חוגג הגיש הצעה לדור מלול בניסיון לשכנע אותו לסגור בקבוצה ולא בהפועל חיפה. השחקן דחה הצעה ראשונית לאחר שיחה שנערכה עם בניון בשבוע שעבר וכעת מנסה חוגג עצמו לסגור את העסקה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אוראל דגני, אורן ביטון, עלי מוחמד, אופיר קריאף, חנן ממן, עידן ורד, אלירן עטר, גלאופילו האסלביינק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי