במכבי ת"א מחכים שגולדהאר יפנה לזהבי, ניסיון להשתחרר מניקוליץ'

ערן זהבי | אודי צטיאט / Getty Images

במקביל לדיווחים בטורקיה על הצעה מפנרבחצ'ה, בקריית שלום מדברים על האפשרות שהקפטן לשעבר ישוב ומאמינים שהבעלים יגיש הצעה. וגם: העונה ה-16 של ייני והפלונטר מול הסרבי שנמצא בארץ ולא רשום בסגל

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תחל הערב (ראשון, 21:00) את המסע להגנה על הצלחת בניסיון לזכות באליפות שלישית ברציפות, כשתארח באצטדיון בלומפילד את העולה החדשה, מכבי פתח תקווה – כמובן שיהיה זה משחקו הראשון של המאמן גאורגיוס דוניס בליגת העל.

"הקטר יוצא לדרך", אמרו הבוקר במכבי תל אביב לקראת הבכורה של דוניס – שכידוע ביוון מכונה "הקטר", ואולי גם לאור הצהרת הכוונות של גורמים במכבי חיפה על כך שהעונה הם מתכוונים לעשות צעד נוסף ולקרוא תיגר על האליפות.

במקביל לדיווחים בטורקיה על האפשרות שערן זהבי יעבור לפנרבחצ'ה, שחקנים במכבי תל אביב מדברים על האפשרות שהחלוץ ישוב לקריית שלום ויצטרף כארבע שנים לאחר שנמכר לגוואנגז'ו ר.פ. בקבוצה מאמינים שהבעלים מיץ' גולדהאר, יגיש לזהבי הצעה מפתה בקרוב בניסיון להחזירו לישראל. זהבי ומשפחתו שוקלים את הצעד הבא בקריירה ושיחה מקנדה עשויה להוביל לכך שיסיים את הקריירה בקריית שלום ובכך יתגשם חלומם הגדול של אוהדי מכבי תל אביב.

ערן זהבי בראיון מיוחד | אודי צטיאט / ספורט1

ובחזרה למשחק הערב. במרכז ההגנה של דוניס יעלה שרן ייני, הקפטן שיפתח את עונתו ה-16 בבוגרים של מכבי תל אביב. ייני, כידוע, עזב את קריית שלום רק למשך עונה וחצי, אז שיחק בוויטסה ההולנדית, אבל פרט לכך תמיד לבש את מדי מכבי תל אביב. כשייני החל את דרכו בקבוצה, שיחקו בקבוצה שמות כמו לירן שטראובר, ראובן עובד, ברונו רייס, אלי ביטון, סאלם אבו סיאם, תמיר כהן, קובי מוסא, רועי דיין ואבי סטרול.

לאחר פגרת הנבחרות בונים במכבי תל אביב על שובו להרכב של איל גולסה, במטרה לראות יחד בקישור האחורי את גולסה ודן גלזר ובחלק הקישור הקדמי את דן ביטון ודור פרץ שאמורים, רביעייה שאמורה להיות מרכז השדה החזק בליגת העל. יונתן כהן, שנעדר מהמשחקים האחרונים בעקבות צוואר תפוס, ישוב הערב לסגל וצפוי לקבל דקות. מיד לאחר המשחק, כמו יתר השחקנים שזומנו על ידי וילי רוטנשטיינר לנבחרת ישראל, כהן יצטרף לנבחרת וימריא איתה כבר מחר בבוקר לסקוטלנד.

שרן ייני, אבי ריקן
שרן ייני, אבי ריקן | אריאל שלום

ועוד במכבי תל אביב, במקביל לניסיונות לחזק את הסגל בזרים חדשים ואולי גם בזהבי, במועדון מחפשים קבוצה לקשר אורוש ניקוליץ', שהוקפא בסוף העונה שעברה. ניקוליץ' שב לישראל ולאחר ששהה בבידוד הוא טען בפני מקורביו כי הוא כשיר ורוצה לשוב לסגל. עם זאת, הקשר עורך אימונים אישיים מתאמן בחדר הכושר ובקריית שלום מבקשים למצוא דרך שתסיים לאחר כמעט שנתיים את דרכו של הסרבי שרשם דקות בודדות בכמעט שנתיים בקבוצה.

אורוש ניקוליץ'
אורוש ניקוליץ' | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי