פרסום ראשון: מרסלו מלי ומריאנו בריירו סיכמו בהפועל באר שבע

מרסלו מלי | Gualter Fatia/Getty Images

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: צמד הקשרים הארגנטינאים מראסינג קלוב סיכמו את התנאים בבירת הנגב ויגיעו בהשאלה עד לתום העונה עם אופציית רכישה. ינחתו ביום רביעי בצהריים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

חיזוק מרשים ומשמעותי להפועל באר שבע. צמד הקשרים הארגנטינאים של ראסינג קלוב, מרסלו מלי ומריאנו בריירו, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בספורט1, סיכמו בקבוצה. לאחר המשחק, המועדון מבירת הנגב הודיע כי שני הקשרים מהליגה הראשונה בארגנטינה סיכמו את תנאיהם בקבוצה. הם יגיעו בהשאלה, עם אופציה לרכישה בתום העונה. השחקנים צפויים לנחות ביום רביעי אחר הצהריים ובהמשך יבצעו בדיקות רפואיות.

כזכור, מלי בן ה-28 גם הוזכר כמועמד לבית"ר ירושלים, אולם מאוחר יותר התברר כי הוא סגר בקבוצה של יוסי אבוקסיס. הקשר המוכשר שזכור בעיקר מימיו בבוקה ג'וניורס וספורטינג ליסבון, לא הצליח להשתלב בבירת פורטוגל ומשם נמכר בסכום של 1.5 מיליון יורו לראסינג קלוב, אליה משתייך עד היום. הוא חזר מהשאלה מסנטרל קורדובה ולא היה בתוכניות של ראסינג ולכן הושאל. בריירו, שעל מועמדותו פורסם לאחר המשחק של באר שבע באירופה, ישלים את הקישור האחורי של באר שבע.

יוסי אבוקסיס אמר על הרכש לאחר הניצחון על מכבי נתניה: "החדר הלבשה שלנו יהיה מלא מתורגמנים עכשיו, אבל הכי חשוב שהם יגיעו, הליגה שלהם נגמרה מזמן והם יצטרכו להיכנס לכושר, אבל אנחנו חושבים שהשחקנים האלה יעזרו לנו"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי