בחדרה הרגישו שווים למכבי חיפה: "עם קצת מזל היינו כובשים ארבעה שערים"

עומר לקאו, אונריודה אודה מרשל | אודי ציטיאט

במועדון מרוצים מהחלק ההתקפי למרות ה-2:1 לירוקים, בעוד ההגנה ספגה ביקורת. פיפ"א צפויה להכריע בנושא ג'אבר. זלקה עלה למשחק עם נעל שמעוטרת במפת ישראל וסמל יחידת עורב צנחנים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה, התקשו אנשי הפועל חדרה לקבל את ההפסד במחזור הפתיחה למכבי חיפה. בקבוצה של שרון מימר הרגישו כי היו שווים לירוקים ואף הגיעו ליותר מצבי הבקעה. "לא נפלנו ממכבי חיפה, פשוט לא ניצלנו את המצבים", אמרו במועדון ובכל זאת החמיאו לחלק ההתקפי: "עם קצת מזל היינו כובשים ארבעה שערים. יש לנו בעיית תיאום בחלק ההגנתי וזה יטופל".

כעת, לאור העובדה שהליגה יצאה לפגרת נבחרת, מקווים בחדרה לסיים את הסאגה סביב המעבר של המגן עבדאללה ג'אבר. כפי שפרסמנו, כבר לפני שבוע פנו ג'אבר והפועל חדרה ליו"ר ההתאחדות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב שיטפל בנושא, אך במקביל במועדון פנו לפיפ"א ומצפים לאישור משם על כך שהמעבר יתבצע בימים הקרובים.

מי שפתח במקומו של ג'אבר היה נועם כהן, שנפצע במהלך המשחק והוחלף על ידי מנשה זלקה. הקפטן החדרתי הפתיע כאשר עלה למשחק עם נעל שמעוטרת במפת ארץ ישראל וסמל יחידת עורב צנחנים, בה הוא שירת בשירותו הקרבי ובמילואים.

זלקה סיכם את המשחק: "תפסנו את חיפה ביום לא גדול, אבל האיכות ניצחה כאשר הם כבשו שני שערים משני מצבים ואנחנו כבשנו אפס שערים מארבעה מצבים. לצערי אנחנו יורדים רק עם מחמאות. אני יוצא מעודד מהיכולת, שיחקנו כדורגל והגענו להמון מצבים, אך לצערי לא לקחנו נקודות".

זלקה אמר בקמרה על המטרות לעונה: "הדרישות שלנו השתנו מקצה לקצה ובאו לכאן הרבה שחקנים מוכשרים, כך שהדרישות בהתאם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי